Στην τοξωτή σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ 26, στο «κατασκευαστικό διαμάντι» του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου πραγματοποίησε έρευνα η Eurocert .
Η σιδηροδρομική γέφυρα βρίσκεται στο 259χλμ., της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνας-Θεσσαλονίκης, στην περιοχή Εκκάρα Φθιώτιδας.
Πρόκειται για μια από τις δυσκολότερες κατασκευές στην χώρα, που πολλοί συγκρίνουν -σε τεχνικούς όρους- με την γέφυρα Ρίου –Αντιρρίου και αυτό που την κάνει τόσο ιδιαίτερο συνίσταται στο γεγονός ότι βρίσκεται ακριβώς πάνω από σεισμικό ρήγμα που δίνει μεγάλους σεισμούς, με τον τελευταίο να καταγράφεται το 1954 με 7 βαθμούς Ρίχτερ.
Η κατασκευή της θεωρείται πρότυπη στο είδος της, είναι έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, σχεδιασμού και μεγέθους με ιδιαίτερες μελετητικές και κατασκευαστικές απαιτήσεις ενώ σημειώνεται ότι η γέφυρα έχει συνολικό μήκος 404,80 m και αποτελείται από τρία (3) ανοίγματα τοξωτών φορέων.
Το κατάστρωμα της γέφυρας είναι σύμμεικτο και αποτελείται από δύο κύριες μεταλλικές δοκούς, επί των οποίων σκυροδετούνται πλάκες οπλισμένου σκυροδέματος, όπου και εδράζεται η επιδομή της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής.