Οι τουριστικοί κολοσσοί TUI και Booking.com ανακοίνωσαν χθες πως υπέγραψαν μια παγκόσμια στρατηγική συνεργασία μέσω της οποίας οι εκατομμύρια πελάτες διεθνώς της Booking.com θα έχουν απευθείας πρόσβαση σε τουριστικά πακέτα, προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει η TUI, μέσω της θυγατρικής της Musement. Η συνεργασία ξεκινάει από αυτή την τουριστική περίοδο, το καλοκαίρι του 2020.
Η TUI Group σημειώνει πως οι δραστηριότητες είναι από τους πλέον ανερχόμενους κλάδους στον τουρισμό, καθώς πέρυσι πουλήθηκαν περίπου 10 εκατομμύρια εκδρομές με δραστηριότητες σε ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές. Με την συνεργασία που υπέγραψε ο tour operator με την διάσημη πλατφόρμα εύρεσης καταλυμάτων, επεκτείνεται η δυνατότητα πώλησης των ταξιδιών με δραστηριότητες σε πολύ μεγαλύτερο κοινό. Οι χρήστες του Booking.com θα έχουν πρόσβαση σε πάνω από 70.000 ταξίδια, προορισμούς και δραστηριότητες μέσω της Musement. Πρόκειται για start up επιχείρηση από το Μιλάνο, την οποία εξαγόρασε πρόσφατα η TUI, συγκεκριμένα προ 18 μηνών και σκοπεύει να την εξελίξει στην μεγαλύτερη πλατφόρμα του κόσμου για ταξίδια και δραστηριότητες. Από την άλλη πλευρά και για την Booking.com είναι η πρώτη φορά που θα διαθέσει «ξένες» υπηρεσίες, μέσω της πλατφόρμας της και ο λόγος να κάνει την συγκεκριμένη κίνηση, είναι για να μπορέσει να προσφέρει πιο ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών στους πελάτες της.
Σε αφιερώματα που είχαμε κάνει το περασμένο διάστημα και κυρίως πέρυσι μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, τόσο στο tour-market.gr, όσο και στην Τουριστική Αγορά, είχαμε τονίσει το πόσο υπολείπονται οι παραδοσιακοί tour operators στο ψηφιακό τουριστικό marketing. Σε αυτό δεν αποτελούσε εξαίρεση ούτε η TUI και η ίδια η εταιρεία αναγνωρίζει πως η εξαγορά της Musement και η συνεργασία με την Booking.com αποσκοπεί ακριβώς στο να καλυφθεί αυτό το χάσμα. Μάλιστα η TUI επισημαίνει πως σκοπεύει να επιταχύνει ακόμη περισσότερο τον μετασχηματισμό της σε μία ψηφιακή εταιρεία.
Στις ανακοινώσεις για την συνεργασία οι εκπρόσωποι των εταιρειών δεν αναφέρθηκαν καθόλου στο θέμα της πανδημίας και στις συνέπειες που είχε αυτή στην τουριστική κίνηση παγκοσμίως, ωστόσο είναι σαφές πως η ένωση δυνάμεων αποσκοπεί και στην προσπάθεια να δοθεί μία μεγαλύτερη ώθηση στην πώληση και πραγματοποίηση ταξιδιών.