Σε αδιέξοδο φαίνεται πως έρχεται για μια ακόμα φορά η αδειοδότηση των υδατοδρομίων αν και έχει κατατεθεί το σχέδιο νόμου στη Βουλή.
Πιο αναλυτικά μπορεί να κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου που έχει συντάξει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «Θέματα υδατοδρομίων, αστικών οδικών μεταφορών και λοιπές διατάξεις» το οποίο ωστόσο έρχεται σε αντίθεση με άλλη πρόσφατη νομοθεσία που είναι σε ισχύ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το σχέδιο νόμου προβλέπει πως «Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Αιγαίου χορηγείται άδεια λειτουργίας υδατοδρομίου. Προκειμένου για υδατοδρόμιο σε λίμνη, η άδεια λειτουργίας χορηγείται με απόφαση αποκλειστικώς του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων». Αυτή η αρμοδιότητα ωστόσο επιφυλάσσεται για την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας.
Ειδικότερα, με τον νόμο υπ’ αριθμ. 4427/16, για τη «Σύσταση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες διατάξεις» στο άρθρο 17 για τη Διεύθυνση Κανονισμών και Εποπτείας Αεροδρομίων ορίζεται στην Αρχή, Τμήμα Αδειοδότησης και Πιστοποίησης, με αρμοδιότητα «την έκδοση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας, καθώς και πιστοποιητικών των αεροδρομίων, των πεδίων προσγείωσης, των υδατοδρομίων και των ελικοδρομίων και τον περιορισμό ή την ανάκληση αυτών». Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, σκοπός του σχεδίου νόμου είναι η διευκόλυνση της αδειοδότησης των υδατοδρομίων με ένα σταθερό θεσμικό πλαίσιο που ευνοεί την ανάπτυξή τους σε σχέση με το ισχύον πλαίσιο (ν. 4146/2013).