Ο Federico Santos, της εταιρείας Ink Design αναφέρθηκε στην παρουσίασή του με τίτλο: «Πως θα γράψετε σωστά την ιστορία του ξενοδοχείου σας» κατά την 4η ημέρα του εξειδικευμένου θεματικού event Web Hotel, στην έκθεση Horeca 2019, στην αυξημένη σημασία που λαμβάνει το σύγχρονο story telling για την επιτυχία της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης.
Και δη στον τουριστικό τομέα, όπου ο ανταγωνισμός είναι οξύς, το περιβάλλον διεθνές και οι πιθανότητες ύπαρξης μιας δεύτερης ευκαιρίας στην πιθανότητα κάποιας λανθασμένης προσέγγισης… μηδαμινές.
Όπως αναφέρθηκε σχετικά, το storytelling αποτελεί μια «χρυσή» ευκαιρία για τους επαγγελματίες ώστε από την μια πλευρά να αποκτήσουν συνεκτικούς δεσμούς με τους δυνητικούς πελάτες του και από την άλλη να δώσουν την εικόνα της επιχείρησής τους στην αγορά. «Μέσω αυτού, γίνεται -ουσιαστικά- η παρουσίαση του προφίλ σας, μέσω του οποίου γνωστοποιείτε τις αρχές, τα πιστεύω, τα πλεονεκτήματα, την ποιότητα, την μοναδικότητα, την ευαισθησία, την σύνδεση με το παρελθόν κ.ο.κ. Χρήσιμο είναι το εν λόγω storytelling να περιέχει στοιχεία νοσταλγίας, αγνότητας, να είναι ξεκάθαρο, να δείχνει εμπειρία, γνώση και εξειδίκευση. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να εκπέμπει ένα σύγχρονο μήνυμα, που να καταδεικνύει πως η διαδρομή μπορεί να ξεκινά από το παρελθόν, ωστόσο συνεχίζεται ακόμη πιο δυναμικά προς το μέλλον. Επίσης, οι λεκτικές ή νοηματικές υπερβολές θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς δημιουργούν αμφισβήτηση και σύγχυση, αλλά και αρνητική προδιάθεση από την πλευρά των πελατών σας».