Το νέο μπλε αυτοκόλλητο της Chiquita σχεδίασε ο pop καλλιτέχνης Romero Britto ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του.
Ο διεθνούς φήμης έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που μπορεί να βρει κανείς σε όλες τις μπανάνες της εταιρείας τις φετινές γιορτές.
Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση «Behind the Blue Sticker» που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.
Η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita δήλωσε σχετικά με αυτή τη συνεργασία: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά».