Η Turkish Airlines ξεκινάει το «ταξίδι» της από το Istanbul Airport με την κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους από τον θρυλικό σκηνοθέτη Ridley Scott, που προβλήθηκε στο Super Bowl LIII.
Η κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους που έλαβε χώρα στην Istanbul, οπού συναντώνται η Ανατολή με τη Δύση. Το «THE JOURNEY», η ιστορία μιας περιήγησης σε όλα τα εικονικά ορόσημα της πόλης παρουσιάστηκε στο Super Bowl LIII στις 3 Φεβρουαρίου, αποδίδοντας φόρο τιμής στην παλαιά πόλη της Istanbul, τον κόμβο της αεροπορικής εταιρείας για 85 χρόνια, που καλύπτει τις ηπείρους της Ευρώπης και της Ασίας. Η διαφημιστική ταινία διάρκειας 30 δευτερολέπτων παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος στο παγκόσμιο ημερολόγιο μεταξύ μιας σειράς από τα πιο αναγνωρίσιμα brands του κόσμου, ενώ η κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους διάρκειας έξι λεπτών προβλήθηκε ταυτόχρονα μέσω του καναλιού Youtube της Turkish Airlines.
Η Turkish Airlines, ως το πρώτο Τούρκικο εμπορικό σήμα που διαφημίζεται στο Super Bowl, ψυχαγωγεί το κοινό της με τις εμπνευσμένες και πρωτότυπες διαφημιστικές ταινίες της από το 2016. Η Turkish Airlines ξεκίνησε με την καμπάνια ‘Batman v Superman” με πρωταγωνιστικό ρόλο εκείνον του Ben Affleck το 2016, την συνέχισε με την καμπάνια «Widen your World» στην οποία ο Morgan Freeman προσκάλεσε το παγκόσμιο ακροατήριο να διευρύνει τον κόσμο του το 2017, και πέρυσι λάνσαρε την καμπάνια «Five Senses» με την οποία ο Dr. Oz διερεύνησε τα θαύματα του κόσμου μέσω των πέντε αισθήσεων ενώ επισκέπτονταν μερικά από τα πιο μοναδικά μέρη σε όλο τον πλανήτη στα οποία πετούσε η Turkish Airlines το 2018.
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, κ. Iker Ayci, δήλωσε: «Όταν οι θεατές συντονίστηκαν στο Super Bowl την Κυριακή, μεταφέρθηκαν σε μια εκπληκτική απεικόνιση της Istanbul σε αυτή τη συναρπαστική ταινία του Ridley Scott. Καλούμε τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο να έρθουν μαζί μας στο ταξίδι μας και να βιώσουν την πραγματική τουρκική φιλοξενία στο ολοκαίνουριο σπίτι μας, το Istanbul Airport».
Ο σκηνοθέτης και παραγωγός Ridley Scott δήλωσε: «Η Istanbul είναι μια πόλη που σε εμπνέει να χτίσεις μια ιστορία γύρω από την όμορφη τοπογραφία της που περιβάλλεται από νερό. Η πόλη είναι ένα δυναμικό σκηνικό για την ιστορία που συγκεντρώνει τους βασικούς χαρακτήρες με συναρπαστικό και θεαματικό τρόπο, όπως έκανε η Istanbul για γενιές».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Scott σκηνοθέτησε την πρώτη του διαφημιστική ταινία στα 15 χρόνια, και η RSA Films το παρήγαγε για να σηματοδοτήσει το άνοιγμα του Istanbul Airport, του νέου σπιτιού της Turkish Airlines.