ψηφιοποίηση

Το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο διοργάνωσε Workshop με θέμα τη ψηφιοποίηση και την προσέγγιση της γερμανικής αγοράς.

Το workshop διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018, με τη συμμετοχή περισσότερων από 60 εκπρόσωπων επιχειρήσεων.

Όπως παρατήρησε ο Διευθυντής Παραρτήματος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, κ. Hoffmann σχετικά με την ψηφιοποίηση στην Ελλάδα, υπάρχουν δύο βασικά σημεία στα οποία πρέπει να δοθεί προσοχή, οι υποδομές και η κουλτούρα των επιχειρήσεων.

Ο εμπλουτισμός της αγοράς όμως με πρωτοβουλίες από το εξωτερικό όπως αυτές που ακούστηκαν στην εκδήλωση αλλά και αυτές του μέλλοντος, για παράδειγμα η πιθανή άφιξη της Teamviewer στα Ιωάννινα, θα μπορούσαν να κινητοποιήσουν  πιο εντατικά το ρεύμα εκσυγχρονισμού.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αρκετές εταιρείες παρουσίασαν την δική τους δραστηριότητα αναφορικά με την ψηφιακή εποχή. 

Η εταιρία ΚΕΝΟΤΟΜ ανέλυσε το προφίλ του απαιτητικού Γερμανού πελάτη, υπογράμμισε τη σπουδαιότητα των πιστοποιητικών ποιότητας ώστε να κερδηθεί η εμπιστοσύνη ενός Γερμανού συνεργάτη.

H Prodyna, μια γερμανική εταιρεία ψηφιακών υπηρεσιών με έδρα τη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε στην τεχνητή νοημοσύνη και τη συνεισφορά της στη σημερινή εποχή, υπογραμμίζοντας τη θετική συμβολή της στη μείωση του φόρτου εργασίας και στη αύξηση της παραγωγικότητας μέσω της καλύτερης διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. 

Ο κ. Μπεσανσόν από το OK!Thess επικεντρώθηκε στις ελληνικές start-ups και στην πρόκληση που αντιμετωπίζουν στην ελληνική αγορά. 

H P&I που παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες στο χώρο διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου, υπογράμμισε το όφελος των cloud computing services που μειώνουν το κόστος επένδυσης, ελαχιστοποιώντας τη φυσική υποδομή.

O κ. Τσουρουκίδης της Lebensmittelzeitung παρουσίασε την πλατφόρμα Retailytics με αντικείμενο την αγορά τροφίμων, που παρέχει πρακτικούς τρόπους παρακολούθησης του τομέα και χρήσιμα εργαλεία, όπως τα Store checks που δίνουν τη δυνατότητα σε ένα επαγγελματία του χώρου να ελέγξει τα ράφια του παγκόσμιου εμπορίου.

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, η i-Trust, επισήμανε ότι το think local είναι σημαντικό στην διαδικασία προσέγγισης μίας ξένης αγοράς και ειδικότερα της γερμανικής που χαρακτηρίζεται ως ιδιαιτέρως απαιτητική.

Η Protons Digital που λειτουργεί ως Google Partner, σκιαγράφησε έννοιες όπως Golden Google Triangle Analysis, Reputation Management και Digital Crisis Management και αναφέρθηκε στο ρόλο τους για τη διαμόρφωση και βελτίωση της διαδικτυακής ταυτότητας μιας επιχείρησης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας