Κοσμοπολίτικη και παραδοσιακή, διαχρονική και συνάμα σύγχρονη, η Ρόδος, με τη σαγηνευτική ομορφιά της να αποτελεί πηγή έμπνευσης των νέων του νησιού, κέντρισε το ενδιαφέρον του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA. 

Μέσα από ένα εκτενές δημοσίευμα με θέμα «Νέοι ταλαντούχοι Ροδίτες πυροδοτούν τη σπίθα της δημιουργικότητας», το κορυφαίο γερμανικό Μέσο παρουσιάζει τέσσερις νέους καλλιτέχνες και σχεδιαστές της Ρόδου, οι οποίοι αντιστέκονται στην οικονομική κρίση με ασπίδα τη θετική τους ενέργεια και παραγωγικότητα.

Συνολικά πάνω από 200 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα του γερμανικού και αυστριακού τύπου όπως Focus.de, Bild.de, Spiegel.de, T-Online.de και Berliner-Zeitung.de αναπαρήγαγαν το άρθρο του DPA αγγίζοντας συνολικά πάνω από 800 εκατ. αναγνώστες με την ισοδύναμη διαφημιστική αξία να ξεπερνά το 1,5 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, η δημοσιογράφος Johanna Rüdiger είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τον αρχιτέκτονα Παντελή Καμπουρόπουλο, τηκαι τη δημιουργική ομάδα του «When in Greece» και να ανακαλύψει μέσα από τα έργα και τη δική τους οπτική, την καλλιτεχνική πλευρά της Ρόδου. Χρώματα, εικόνες, γεύσεις, στιγμές από την καθημερινότητα και κρυμμένα μυστικά του μοναδικού αυτού προορισμού, δίνουν πνοή στο έργο των νέων δημιουργών και παρουσιάζουν μια διαφορετική πλευρά του νησιού που κερδίζει τους επισκέπτες.

Το δημοσιογραφικό ταξίδι στη Ρόδο διοργάνωσε και υλοποίησε η Marketing Greece και εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας