Σε τρία δημοφιλή νησιά της Μεσογείου, μεταξύ των οποίων και ένα ελληνικό, επεκτείνει την παρουσία της η Uber, που προετοιμάζεται για σημαντική ανάκαμψη μετά την πανδημία.
Οι νέες περιοχές στις οποίες θα δραστηριοποιείται η εταιρεία από φέτος το καλοκαίρι είναι η Σικελία, η Μάλτα και η Σαντορίνη. Μέσα στους επόμενους μήνες σχεδιάζει επίσης να επεκταθεί και σε άλλα νησιά στην Ελλάδα και την Ισπανία, ενώ λανσάρει στη Μαδρίτη- για πρώτη φορά στο εξωτερικό- τη νέα της υπηρεσία εξερεύνησης για κρατήσεις δραστηριοτήτων.
Ουσιαστικά η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κράτηση σε εστιατόρια και τουριστικά αξιοθέατα μέσω της εφαρμογής Uber. Η εταιρεία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να κάνει διαθέσιμη την υπηρεσία και σε άλλες πόλεις αφού δοκιμαστεί στη Μαδρίτη.
Τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι τα ταξίδια ανακάμπτουν απότομα, με τα ταξίδια αναψυχής να αυξάνονται ταχύτερα από τα εταιρικά, όπως δήλωσε η γενική διευθύντρια της Uber στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, Άναμπελ Ντίαζ.
Μέχρι τον Απρίλιο, τα ταξίδια στα αεροδρόμια είχαν σχεδόν ανακάμψει πλήρως σε όλη την Ευρώπη σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019, σημειώνοντας αύξηση πέντε φορές πάνω ετησίως.
«Η πραγματικότητα είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα ότι η ζήτηση ξεπερνά τις προσδοκίες», είπε η Ντίαζ σε συνέντευξή της.
Οι κινήσεις αυτές της Uber έρχονται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης επέκτασης της εταιρείας, όπως νωρίτερα τον Μάιο, όταν έκανε ξεκίνησε τη νέα ταξιδιωτική υπηρεσία, και παράλληλα πρόσθεσε τοπικά ταξί στην πλατφόρμα της.