Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της για το 2019 ενέκρινε η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου που μεταξύ άλλων στοχεύσει σε ειδικές αγορές στο εσωτερικό και στο εξωτερικό προϋπολογισμού 266.000 ευρώ.
Ακόμα η αξιοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων μεγάλης εμβέλειας όπως αθλητικά γεγονότα, φεστιβάλ παραδοσιακών χορών, δράσεις προβολής της γαστρονομίας και των προϊόντων ή αθλητικά γεγονότα διεθνούς και εθνικής εμβέλειας, διοργάνωση τουρνουά και πρωταθλημάτων ναυταθλητισμού και ιστιοπλοΐας .
Πρόκειται για εκδηλώσεις που διεξάγονται κάθε χρόνο, έχουν γίνει θεσμός προσελκύοντας σημαντικό αριθμό επισκεπτών στα νησιά, δημιουργώντας ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του τουρισμού και επεκτείνουν την τουριστική περίοδο, αφού προγραμματίζονται έγκαιρα επιτρέποντας την οργανωμένη και στοχευμένη προβολή τους.
Προβολή γαστρονομίας
Στο πρόγραμμα βασικό στόχο αποτελεί και η ανάδειξη των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων και της γαστρονομίας των νησιών. Στο πλαίσιο αυτό, είναι σημαντική η ανάδειξη και προβολή των μοναδικών προϊόντων των νησιών και την σύνδεσή τους με το brand κάθε νησιού, όπως η μαστίχα Χίου, το ελαιόλαδο και το ούζο Λέσβου τα κρασιά της Σάμου, της Λήμνου και της Ικαρίας και η δημιουργία δικτύου που θα συνδέει επιχειρήσεις αγροδιατροφικού τομέα με επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα, στα πρότυπα του Ελληνικού πρωινού και του Aegean Cuisine.
Ηλεκτρονική προβολή
Στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής προβολής απαιτείται η διαρκής ανανέωση και υποστήριξη της διαδικτυακής τουριστικής παρουσίας των νησιών της περιφέρειας.
Με βάση τις ενημερωμένες ιστοσελίδες της κάθε Περιφερειακής Ενότητας, προβλέπονται επίσης ενέργειες ηλεκτρονικής προώθησης μέσω κοινωνικών δικτύων, SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) και digital marketing campaigns είτε μέσω δημιουργίας micro-sites, είτε μέσω προγραμμάτων διαφήμισης σε google και κοινωνικά δίκτυα. Η εξειδίκευση των ενεργειών ηλεκτρονικής προώθησης θα γίνει ανάλογα με τις ανάγκες των νησιών, τις αγορές – στόχους και τον διαθέσιμο προϋπολογισμό. Επίσης με βάση τις ολοκληρωμένες και ανανεωμένες ιστοσελίδες των νησιών, θα οργανώνεται αποτελεσματικότερα η προβολή πολιτιστικών και αθλητικών γεγονότων μεγάλης εμβέλειας.
Παρουσιάσεις-Β2Β συναντήσεις
Οι λοιπές δράσεις τουριστικής προβολής, αφορούν στις παρουσιάσεις και στις Β2Β συναντήσεις που φέρνουν κοντά το τουριστικό προϊόν με τους επαγγελματίες στις τουριστικές αγορές. Είναι μέσα είτε για προώθηση του προορισμού απευθείας στο κοινό και για δικτύωση με τους επαγγελματίες του τουρισμού που τους δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το τουριστικό προϊόν και να βελτιωθεί η επιχειρηματολογία προώθησής του στο δίκτυο διανομής. Οι δράσεις αυτές θα γίνουν στη Βόρεια Ελλάδα, ούτως ώστε να αξιοποιηθούν οι αεροπορικές και ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών με την περιοχή, καθώς επίσης στις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές καθώς και σε γειτονικές αγορές-στόχους, όπως η Τουρκία, οι βαλκανικές χώρες και η Κύπρος.