Ολοκληρωμένα πακέτα θαλάσσιου τουρισμού, αλλά και προτάσεις για ταξίδια κινήτρων παρουσίασε ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού σε εκπροσώπους 9 ιταλικών τουριστικών γραφείων, τα οποία εδρεύουν και δραστηριοποιούνται στο Τορίνο. Το πρόγραμμα επισκέψεων, το οποίο διαμόρφωσε το γραφείο Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, πραγματοποιήθηκε το διήμερο 15 & 16 Φεβρουαρίου, ταξιδεύοντας νοερά τους επαγγελματίες Ιταλούς της κεντρικής Ευρώπης σε ένα γαλάζιο μεσογειακό τοπίο, όπου 300 χιλ. ακτογραμμής και 61 λευκές, αμμώδεις παραλίες εναλλάσσονται στο Αιγαίο με τις απολήξεις του Αριστοτελικού Όρους και του Άθωνα.

Κατά τη διάρκεια των επαφών στελέχη του Οργανισμού προέβησαν σε λεπτομερή προβολή ενός μοντέλου καλοκαιρινών διακοπών, το οποίο εστιάζει μεταξύ άλλων στην απόκτηση εμπειριών που συνάδουν με τις τοπικές «θαλάσσιες» ανθρώπινες δραστηριότητες: ιστιοπλοΐα, κρουαζιέρες, αποδράσεις σε νησίδες και σημεία με όμορφη υποθαλάσσια ζωή, παραδοσιακά ψαρέματα, καταδύσεις, υποθαλάσσιες ανακαλύψεις, μαθήματα ναυπηγικής τέχνης, παρέλασαν από τις αίθουσες συνεδριάσεων Ιταλών tour operators και μικρότερων γραφείων γενικού και εναλλακτικού τουρισμού.

Σημειώνεται ότι η άνοδος στις αφίξεις Ιταλών επισκεπτών στην Ανατολική Χαλκιδική τα τελευταία χρόνια ξεπερνά το 20%, ενώ η συμμετοχή τους στο τουριστικό παζλ των εθνικοτήτων του 2018 αναμένεται να είναι η πολυπληθέστερη των τελευταίων ετών. Αυτό διαφαίνεται από τη μέχρι τώρα ζήτηση από πλευράς ιταλικών τουριστικών γραφείων, τα οποία το ένα μετά το άλλο τοποθετούν τη θαλασσινή Ανατολική Χαλκιδική στους καταλόγους τους. Παράλληλα, Ιταλοί μεμονωμένοι επισκέπτες αυξάνουν τις διανυκτερεύσεις τους στην περιοχή, ενώ ο οδικός τουρισμός εμφανίζει επίσης σημαντικότατη αύξηση στις προτιμήσεις.

«Το αποτέλεσμα αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι» αναφέρει σε δήλωσή του ο Πρόεδρος Δ.Σ. του Π.Ο.Τ., Γιάννης Γερούκης. «Από το 2010 ο Οργανισμός «τρέχει» ένα εξαιρετικό πρόγραμμα δημοσιότητας, το οποίο απευθύνεται στην ιταλική τουριστική αγορά και καταγράφει / αξιοποιεί / προωθεί όλες τις θαλάσσιες δυνατότητες του τόπου. Ξεκινώντας από τηλεοπτικές προβολές σε στοχευμένα ντοκιμαντέρ της RAI, πολλές εκθεσιακές συμμετοχές, συμμετοχές σε workshops, πραγματοποίηση B2B επαγγελματικών επισκέψεων, στοχευμένες εκδηλώσεις προώθησης project, συμμετοχή σε καμπάνιες tour operators, δημοσιογραφικές επισκέψεις σε ετήσια βάση, on-line διαδικτυακές καμπάνιες και πολλά ταξίδια εξοικείωσης στα οποία συμμετείχαν πάνω από 60 εκπρόσωποι ιταλικών τουριστικών γραφείων και αεροπορικών εταιριών, ο φορέας «ξεκλείδωσε» τη χρόνια απραξία και τοποθέτησε την Ανατολική Χαλκιδική στο κάδρο των must to see προορισμών της ιταλικής τουριστικής αγοράς».

Στις αρχές Ιουνίου Ιταλοί εκπρόσωποι Τύπου αναμένονται στην προαθωνική χερσόνησο, προκειμένου να λάβουν μέρος στις δραστηριότητες του KOUZINA 2018 και να ανακαλύψουν τη θαλασσινή  καθημερινότητα του «αθωνικού καλοκαιριού», ενώ το Σεπτέμβριο του 2018 ένα ακόμη ταξίδι εξοικείωσης, απευθυνόμενο σε Ιταλούς product managers τουριστικών γραφείων θα κλείσει τον ετήσιο προωθητικό κύκλο.       

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας