Loyalty Mobile App: Ένα πολυεργαλείο marketing για τους πελάτες νέας γενιάς

Δεν χωρά αμφιβολία πως οι πελάτες νέας γενιάς είναι οι πιο δύσκολοι πελάτες, καθώς έχουν άμεση πρόσβαση σε τόσες διαφορετικές επιλογές. Έχουν γεννηθεί την εποχή που το Internet βρισκόταν στο ζενίθ της ανάπτυξής του. Όλες τους οι δραστηριότητες γίνονται online. Πληρώνουν λογαριασμούς, ψωνίζουν, κάνουν booking ξενοδοχεία και εισιτήρια, εκμεταλλεύονται προσφορές και καλύτερες τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες online, ακόμα ερωτεύονται και γνωρίζουν το ταίρι τους online. Γιατί λοιπόν να μείνουν πιστοί σε εσάς ή ακόμα καλύτερα, γιατι να αγοράσουν κάτι από την επιχείρησή σας εφόσον δεν ταιριάζει με την κουλτούρα τους και δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν;

Είναι αναγκαίο η επιχείρησή σας να γίνει mobile friendly, καθώς το 80% των καταναλωτών χρησιμοποιούν smartphones και το 59% των καταναλωτών συνηθίζουν να εγγράφονται σε προγράμματα μέσω mobile εφαρμογών.

Θα πρέπει να διαμορφώσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης μόνο και μόνο για τους νεαρής ηλικίας πελάτες, εξαγοράζοντας την παραμονή τους στην επιχείρηση, με εκπτώσεις και προσφορές που θα ισχύουν μόνο για τους ίδιους και θα είναι προσαρμοσμένες στην ηλικία και τα ενδιαφέροντά τους. Επιπλέον πρέπει να τους ενημερώνετε άμεσα για προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να αλληλεπιδρούν γόνιμα και με θετικό τρόπο με την επιχείρηση.

Σχεδιάστε ένα πρόγραμμα ανταμοιβής πελατών

Το Food Service σας προτείνει ένα ενδεικτικό πλάνο στο οποίο μπορεί να βασιστείτε για να δημιουργήστε ένα πρόγραμμα ανταμοιβής πελατών νέας γενιάς που θα ωφελήσει στο μέγιστο την επιχείρησή σας.

loyaltyΠόντοι επιβράβευσης

Η ανταμοιβή των πελατών με βάση τους πόντους που συμπλήρωσαν είναι το πιο απλό μοντέλο επιβράβευσης. Οι καταναλωτές κερδίζουν συγκεκριμένο αριθμό πόντων με βάση το ποσό που διαθέτουν για κάθε αγορά, ή ανάλογα με το πόσο συχνά αγοράζουν τα προϊόντα και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Μόλις συμπληρωθεί αυτός ο αριθμός, μπορούν να εξαργυρώσουν την «πίστη» τους με εκπτώσεις στις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες / προϊόντα ή ακόμα και με δώρα που θα έχετε ορίσει φυσικά εσείς. Το σημαντικό εδώ είναι οι υπηρεσίες ή τα δώρα που θα κερδίσουν να είναι προσαρμοσμένα στην ηλικία τους. Για παράδειγμα ένα μάθημα sky diving.

Το loyalty, η πίστη, η παραμονή σε μια αγοραστική συνήθεια ή σε ένα προϊόν έχει μεγάλη δύναμη στον χώρο του εμπορίου, καθώς από αυτήν τη βάση κρίνεται η δυναμική και η παραμονή ενός προϊόντος μέσα στην αγορά.

Κάρτες επιβράβευσης μελών

loyaltyΤο συγκεκριμένο μοντέλο είναι επίσης απλό, ωστόσο η επιχείρηση στην ανταμοιβή προς τον πελάτη δεν λαμβάνει κατά νου την αξία των αγορών που εκείνος πραγματοποιεί. Μπορεί δηλαδή η επιχείρηση να κατατάσσει τους πελάτες σε πολλαπλά επίπεδα (μπρονζέ, ασημένιο, golden) τα οποία όμως μπορεί ο καταναλωτής να περάσει στον δικό του χρόνο. Όλοι οι πελάτες ανταμείβονται το ίδιο ανάλογα με το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται, αν και το αδύναμο σημείο αυτού του πλάνου είναι ότι δεν ξοδεύουν εύκολα μεγαλύτερα ποσά. Γνωρίζουν δηλαδή ότι καλύπτουν τα στάδια που τους έχετε ορίσει στον δικό τους χρόνο.

Προγράμματα Συστάσεων

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προωθούν οι ίδιοι την επιχείρησή σας και να ενισχύουν τη φήμη της επηρεάζοντας νέους πελάτες. Η μέθοδος της σύστασης μπορεί να εφαρμοστεί στα social media, αλλά και σε άλλα online κανάλια που χρησιμοποιεί ο καταναλωτής, λαμβάνοντας δηλαδή κάποιο bonus αν κάνει σχετική ανάρτηση για την εταιρεία ή ανάλογα με πόσα αστέρια αξιολογεί την επιχείρηση. Για να είναι επιτυχημένο ένα τέτοιο πρόγραμμα σύστασης, πρέπει αρχικά ο πελάτης που θα αξιολογήσει την επιχείρηση δημόσια να είναι ευχαριστημένος από αυτή και έτσι να προσφέρει τη σχετική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό στους νέους καταναλωτές.

Ανταμοιβή όχι μόνο με τις αγορές

loyaltyΤα τρία παραπάνω προγράμματα ανταμοιβής βασίζονται στις αγορές που κάνει ο πελάτης και με βάση το μέγεθος και τη συχνότητα αυτών, αλλάζουν και τα οφέλη επιβράβευσης. Μια επιχείρηση, ωστόσο, μπορεί να πει «ευχαριστώ» για την προτίμηση του κοινού προς αυτήν και με άλλους τρόπους. Μπορεί για παράδειγμα να ενημερώνει μια exclusive λίστα πελατών ή να τους δίνει πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές, περιορισμένα προϊόντα, bonus πόντους ή συνδρομές σε άλλες υπηρεσίες.

Μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα σε πελάτες να ψηφίσουν online ποια προϊόντα θα ήθελαν να δουν να διατίθενται από την επιχείρησή σας και έτσι θα είστε σε θέση να γνωρίζετε εκ των προτέρων τα προϊόντα που θα έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη. Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης θα νιώσει σημαντικός, θα νιώσει ότι συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων, δημιουργώντας έτσι καλές βάσεις επικοινωνίας και σύσφιξη σχέσεων με την επιχείρηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας