Social Media

Έμφαση στον φωτισμό και το background

Ο δεύτερος food stylist αποτυπώνει τις σκέψεις και την επαγγελματική του πείρα σε ορισμένες πολύτιμες συμβουλές –πραγματικό χρυσάφι– που και ο ίδιος τηρεί με θρησκευτική ευλάβεια σε κάθε φωτογράφιση ή βιντεοσκόπηση που πραγματοποιεί.

  • Πάντοτε πρέπει να αφήνετε τον κατάλληλο χώρο στο φαγητό προκειμένου να… ανασάνει. Όταν υπάρχει πολύ φαγητό στο πιάτο, τότε η φωτογραφία μοιάζει σαν μια… τρελή δημιουργία, η οποία δεν καταφέρνει να γεννήσει τα ανάλογα αισθήματα στους πελάτες σας.
  • Κατά τη διάρκεια μιας απογευματινής ή και βραδινής φωτογράφισης, η χρήση λευκών ειδών ή όμορφων ξύλινων τραπεζιών, αμέσως θα κάνει τα τρόφιμα και τα πιάτα γενικότερα να φαίνονται καλύτερα.
  • Αποφύγετε τα «ανήσυχα» και «φορτωμένα» τραπεζομάντηλα που έχουν σχέδια.
  • Να είστε πάντοτε σίγουροι πως η φωτογραφική σας μηχανή βρίσκεται σε κατάσταση focus. Στη συνέχεια, πλησιάστε αρκετά κοντά στο πιάτο ώστε η μηχανή να αποτυπώσει τις λεπτομέρειες.
  • Δημιουργήστε social media buzz, «τραβώντας» σύντομα βίντεο από την καθημερινότητα στο εστιατόριο, τη διαδικασία παρασκευής ενός πιάτου σε live συνθήκες, την εξυπηρέτηση που προσφέρουν οι σερβιτόροι, τον μπάρμαν να κάνει τα… μαγικά του ανακατεύοντας «μυστήρια» κοκτέιλ κ.ο.κ.

Μην επαναλαμβάνετε την (εύκολη) πεπατημένη!

Ο τρίτος food stylist της παρέας θεωρεί πως ένα από τα πλέον σημαντικά ζητήματα των φωτογραφιών πιάτων και τροφίμων στα social media είναι η έλλειψη ποικιλίας και φαντασίας. «Όταν κοιτάς το feed κάποιου, είναι δεδομένο πως δεν θέλεις να δεις την ίδια λήψη να επαναλαμβάνεται. Για αυτό και θα πρέπει να αναζητάτε την ποικιλία. Για παράδειγμα, η εμφάνιση των χεριών στις φωτογραφίες είναι μια πολύ καλή ιδέα, και δη όταν συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία ετοιμασίας του φαγητού».

Τέλος είναι χρήσιμο να υπάρχουν ποτά στο background της φωτογραφίας, καθώς αυτομάτως αυτή δείχνει πιο «ζεστή» και σαφώς πιο προσιτή και οικεία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας