Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από την TripAdvisor, σε συνεργασία με την IpsosMORI, σε 23.000 χρήστες της υπηρεσίας σε 12 αγορές, αποκάλυψε τον τεράστιο αντίκτυπο που έχουν οι online κριτικές σχετικά με τις κρατήσεις των ταξιδιών.
Η έρευνα που διεξήχθη στην Αυστραλία, την Κίνα, τη Γαλλία, τις γερμανόφωνες χώρες, την Ινδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, την Ισπανία, την Ταϊβάν, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι οι αξιολογήσεις παραμένουν σημαντική πηγή πληροφοριών για τους ταξιδιώτες. Στην πραγματικότητα, το 72% των ερωτηθέντων διαβάζει συχνά ή ακόμη και συστηματικά αξιολογήσεις στην TripAdvisor πριν από τη λήψη απόφασης σχετικά με την επιλογή διαμονής, εστιατορίου ή ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Ο αριθμός είναι ακόμη μεγαλύτερος όταν πρόκειται για κράτηση καταλύματος, καθώς τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες (81%) διαβάζουν συστηματικά τις αξιολογήσεις πριν κλείσουν δωμάτιο ξενοδοχείου. Επιπλέον, σχεδόν 8 στους 10 (79%) χρήστες του Tripadvisor έχουν περισσότερες πιθανότητες να κλείσουν ένα ξενοδοχείο με υψηλότερη βαθμολογία όταν διστάζουν να κάνουν κράτηση μεταξύ δύο εγκαταστάσεων με πολλά κοινά. Ένα άλλο στατιστικό στοιχείο που αξίζει προσοχής είναι ότι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες (52%) συμφώνησαν ότι ποτέ δεν θα κλείσουν ένα ξενοδοχείο χωρίς να διαβάσουν τις online κριτικές.
Κατά την έρευνα των ταξιδιών τους, οι ερωτηθέντες δηλώνουν επίσης ότι οι κριτικές πρέπει να είναι πρόσφατες για να θεωρηθούν έγκυρες. Σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) λένε ότι αγνοούν ακραίες κριτικές και περισσότεροι από τους μισούς (55%) διαβάζουν πολλαπλές κριτικές σε πολλές σελίδες για να αποκτήσουν μια γενική αίσθηση του τι σκέφτονται οι ταξιδιώτες.
Τέλος, κατά μέσο όρο, οι χρήστες του TripAdvisor διαβάζουν εννέα σχόλια πριν αποφασίσουν για μια κράτηση ξενοδοχείου ή εστιατορίου.