Leasing, ΙΤΕΠ, ΠΟΕΕΤ, πρωτόκολλα, covid-19, ΙΤΕΠ

Οι αλλαγές τελευταίας στιγμής στα επαγγελματικά ταξίδια μπορεί πλέον να αποτελέσουν μια δαπανηρή υπόθεση για τους εταιρικούς ομίλους, καθώς όλο και περισσότερα ξενοδοχεία θα επιβάλλουν ελάχιστο χρονικό όριο 48 ωρών για την ακύρωση της οποιασδήποτε διαμονής, χωρίς την επιβολή χρηματικής αποζημίωσης.


Η Marriott International, η οποία πρόσφατα απέκτησε την Starwood Hotels and Resorts, ήταν η πρώτη που εφάρμοσε αυτή τη νέα πολιτική. Τον περασμένο μήνα, έθεσε σε εφαρμογή μια νέα 48ωρη πολιτική ακύρωσης για νέες κρατήσεις εντός των ξενοδοχείων Marriott και Starwood στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική. Η Hilton Worldwide στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον Καναδά υιοθέτησε επίσης μια παρόμοια πολιτική.

Ωστόσο, υπάρχουν εξαιρέσεις. Η πολιτική της Marriott δεν περιλαμβάνει τα Design Hotels ή τις ιδιόκτητες κατοικίες της και η Hilton αναφέρει ότι τα ξενοδοχεία υπό καθεστώς franchise μπορούν να εξαιρεθούν από την πολιτική αυτή. Κάποια άλλα όμως μπορεί να ζητήσουν προειδοποίηση για ακύρωση έως 72 ώρες πριν, κάτι που εφαρμόζεται ευκολότερα σε πολυσύχναστες πόλεις ή θέρετρα.

Προς υπεράσπισή τους, τα ξενοδοχεία υποστηρίζουν ότι πρέπει να προστατεύονται από τους ταξιδιώτες που προσπαθούν να τα “ρίξουν” μέσω του συστήματος κρατήσεων. Δηλαδή, οι πελάτες ακυρώνουν την κράτηση με μικρή προειδοποίηση, με την ελπίδα ότι θα μπορέσουν να κάνουν ξανά κράτηση την τελευταία στιγμή σε φθηνότερη τιμή. Αυτό έχει ήδη γίνει ένα ζήτημα που συνεχώς μεγαλώνει, καθώς με τον πολλαπλασιασμό των ιστοσελίδων και των εφαρμογών, η κράτηση έχει γίνει γίνει πανεύκολη.

Οι νέες πολιτικές, λένε τα ξενοδοχεία, θα αυξήσουν τη διαθεσιμότητα δωματίων σε μέρη όπως η Νέα Υόρκη, όπου η πληρότητα είναι υψηλή και τα διαθέσιμα δωμάτια μπορεί να είναι σπάνια. Ωστόσο, σύμφωνα με ορισμένους εμπειρογνώμονες και διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων, η νέα πολιτική θα “τιμωρήσει” τα ξενοδοχεία, σε ορισμένες περιστάσεις που δε θα μπορούν να ελέγξουν.

Οι ειδικοί της τουριστικής βιομηχανίας προβλέπουν ότι και άλλα ξενοδοχειακά εμπορικά σήματα θα εξετάσουν τις δικές τους πολιτικές ακύρωσης εντός 48ώρου – αν δεν το έχουν ήδη κάνει.

Ο πολλαπλασιασμός των εργαλείων κρατήσεων μέσω τρίτων κατέστησε τη δουλειά για τα ξενοδοχεία πιο περίπλοκη. Δεδομένου ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να αντιμετωπίζουν έναν αυξανόμενο αριθμό ακυρώσεων, πρέπει να εξαρτώνται από τους “τρίτους” ιστότοπους ή εφαρμογές και μερικές φορές με μεγάλες δαπάνες.

Οι εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας λένε ότι οι μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρείες θα προσπαθήσουν να διαπραγματευθούν πιο ευέλικτους όρους για τους ταξιδιώτες τους, όταν έρθει η ώρα της ανανέωση των συμβολαίων (οι υφιστάμενες εταιρικές συμβάσεις υπερισχύουν των νέων πολιτικών ακύρωσης). Παρ‘όλα αυτά, οι επιχειρηματίες και οι μικρότερες επιχειρήσεις θα έχουν λιγότερη ευελιξία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας