Η Ryanair επιβεβαίωσε ότι έχει δημοσιεύσει τον πλήρη κατάλογο με τις πτήσεις που θα ακυρωθούν (πλέον λιγότερες από 50 ημερησίως) μεταξύ της 21ης Σεπτεμβρίου και της 31ης Οκτωβρίου.

Αυτές οι ακυρώσεις έχουν κατανεμηθεί, όπου αυτό είναι δυνατόν, στα μεγαλύτερα βασικά αεροδρόμια της Ryanair και σε δρομολόγια με πολλαπλές καθημερινές συχνότητες, έτσι ώστε η Ryanair να προσφέρει στους διαταραγμένους πελάτες το μέγιστο αριθμό εναλλακτικών πτήσεων και δρομολογίων, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η ταλαιπωρία τους.

Ο πλήρης κατάλογος αυτών των ακυρώσεων πτήσης θα είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της εταιρείας, και οι πελάτες που επηρεάζονται από αυτές τις ακυρώσεις θα λάβουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφορές εναλλακτικών πτήσεων ή πλήρεις επιστροφές χρημάτων και με λεπτομέρειες σχετικά με το δικαίωμα αποζημίωσής τους.

Οι αερολιμένες στους οποίους θα αφαιρεθούν πτήσεις για τις επόμενες 6 εβδομάδες έχουν ως εξής (αυτά τα αεροδρόμια έχουν επιλεγεί λόγω της μεγάλης συχνότητας πτήσεων της Ryanair από / προς αυτά τα αεροδρόμια, όπου οι πελάτες μπορούν να προσφέρουν τις πιο συμφέρουσες επιλογές):

Βαρκελώνη

1 of 12 lines of flights

Charleroi στις Βρυξέλλες

1 of 13 lines of flights

Δουβλίνο

1 of 23 lines of flights

Λισαβόνα

1 of 4 lines of flights

Stansted στο Λονδίνο

2 of 41 lines of flights

Μαδρίτης

1 of 13 lines of flight

Bergamo στο Μιλάνο

1 of 14 lines of flights

Πόρτο

1 of 8 lines of flights

Fiumi στη Ρώμη 1 of 3 lines of flights

Η Ryanair επεσήμανε ότι αυτές οι ακυρώσεις θα επηρεάσουν λιγότερο από το 2% του συνόλου των πελατών της κατά τη διάρκεια των επόμενων 6 εβδομάδων και στην πλειονότητα αυτών των επιβατών θα προσφέρονται εναλλακτικές πτήσεις την ίδια ή την επόμενη μέρα. Οι επιβάτες που δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να μεταβούν σε εναλλακτικές πτήσεις, θα λαμβάνουν πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Ο Michael O’Leary της Ryanair δήλωσε: “Ενώ το 98% των πελατών μας δεν θα επηρεαστεί από αυτές τις ακυρώσεις των επόμενων 6 εβδομάδων, ζητούμε συγγνώμη για τους πελάτες εκείνους των οποίων τα ταξίδια θα διαταραχθούν και θα τους διαβεβαιώσουμε ότι κάναμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι θα μεταφερθούν σε εναλλακτικές πτήσεις την ίδια ή την επόμενη μέρα.  Η Ryanair δεν έχει έλλειψη πιλότων – καταφέραμε να ανταποκριθούμε στο πλήρες καλοκαιρινό μας πρόγραμμα τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο – αλλά χάσαμε την κατανομή των ετήσιων αδειών σε πιλότους για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Το ζήτημα αυτό δεν θα επαναληφθεί το 2018, καθώς η Ryanair επιστρέφει σε ένα δωδεκάμηνο ημερολογιακό έτος από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Δεκεμβρίου 2018. Αυτό είναι ένα χάος δικής μας ευθύνης. Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη απ’ όλους τους πελάτες μας για οποιαδήποτε αναταραχή τους προκλήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο. Αποφασίσαμε να ακυρώσουμε αυτό το μικρό ποσοστό των 2.500 καθημερινών μας πτήσεων, ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε επιπλέον κάλυψη αναμονής και να προστατέψουμε την το 98% των πτήσεων που δεν θα επηρεαστούν από αυτές τις ακυρώσεις”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας