Καινοτομίες στη συσκευασία
Οι οινοπαραγωγοί αναζητούν πάντα τρόπους να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και το 2023. Έτσι, παρατηρούμε συνεχή καινοτομία στη συσκευασία κρασιού, που δεν αφήνει ασυγκίνητους τους καταναλωτές που θέλουν να δοκιμάζουν καθετί νέο. Νέα υλικά, κουτιά, εναλλακτικά πώματα, διαφορετικές φιάλες, ετικέτες και σχέδια κάνουν την εμφάνισή τους πιο ελκυστική στους καταναλωτές, ενώ κυρίαρχη τάση είναι και τα κρασιά σε cans που συνάδουν… χαλαρά και αρμονικά με την προηγούμενη τάση που προαναφέραμε. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία μάρκετινγκ Grand View Research ανέφερε ότι η αγορά κονσερβοποιημένων κρασιών αποτιμήθηκε σε 235,7 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις το 2021 και προβλέπεται να αυξηθεί σε πάνω από 570 εκατομμύρια δολάρια έως το 2028. Μάλιστα, ήδη τα κρασιά σε cans δεν αφορούν μόνο κρασιά μεσαίας κατηγορίας αλλά και premium.

Συνδυασμός κρασιού και φαγητού, το λεγόμενο wine pairing
Το 2023, ο συνδυασμός κρασιού και φαγητού αναμένεται να γίνει μια δημοφιλέστατη τάση. Οι καταναλωτές αναζητούν νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να βελτιώσουν τη γευστική τους εμπειρία και το wine pairing είναι ένας εξελιγμένος τρόπος για να εμπλέξει κανείς αρμονικά περισσότερες γεύσεις στην εμπειρία του σε μια επιχείρηση εστίασης. Για άλλους χημεία και για άλλους τέχνη, το wine pairing βασίζεται στη γνώση και στην εμπειρία και συχνά προσφέρεται μέσα από την παρουσία ειδικών. Με τους sommelier, λοιπόν, είναι δυνατές και οι θεματικές βραδιές ή οι καθημερινές εξατομικευμένες εμπειρίες κρασιού, οι γευσιγνωσίες που οι καταναλωτές αναζητούν πλέον αρκετά συχνά.

Cocktails με βάση το κρασί
Όπως μόλις αναφέραμε, τα κοκτέιλ κρασιού και οι προσυσκευασμένοι αφρώδεις οίνοι διευρύνουν τον κόσμο των ποτών, αφού πολλοί καταναλωτές αναζητούν πιο ελαφριά, ανάμεικτα ποτά και νέους γευστικούς συνδυασμούς που θα τους ενθουσιάσουν.
Και έτσι η συνεργασία των mixologists και των sommelier θα είναι μάλλον αναπόφευκτη και αναμφίβολα δημιουργική.

Μουσική και Χρώμα
Ο συνδυασμός μιας οινικής εμπειρίας με την τέχνη και τη δημιουργικότητα, για παράδειγμα με τη ζωγραφική, με τη live μουσική ή ακόμα και με ένα pop up store, με προϊόντα που αφορούν το κρασί ή το γευστικό του συνδυασμό, αποτελούν ακόμα μία εναλλακτική και άκρως ενδιαφέρουσα τάση για εστιατόρια και wine bars.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας