Αγούδημος

Έφυγε από τη ζωή το Σάββατο 31 Μαρτίου ο Γεράσιμος Αγούδημος, ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες εφοπλιστές ο οποίος συνδέθηκε κατά κύριο λόγο με τις εσωτερικές γραμμές στα νησιά.

Ο Γεράσιμος Αγούδημος άφησε την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο στο Καντόνι Τιτσίνο της Νότιας Ελβετίας όπου διέμενε με την οικογένειά του τα τελευταία χρόνια, νικημένος από σοβαρά προβλήματα υγείας.

Αγούδημος
Τα «Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Ροδάνθη» και «Νταλιάνα» της GA FERRIES προ ετών στον Πειραιά.

Η ακτοπλοϊκή του, GA FERRIES, πτώχευσε επισήμως με δικαστική απόφαση το 2011 αλλά τα προβλήματα είχαν αρχίσει τουλάχιστον τέσσερα χρόνια πριν. Κατά το χρόνο της πτώχευσης της εξαιτίας μη εξυπηρετούμενων υποχρεώσεων σε τράπεζες και προμηθευτές κατείχε 9 πλοία, περισσότερα από τα οποία κατασχέθηκαν από πιστωτές της εταιρείας και εκποιήθηκαν.

Υπήρξε ιδιοκτήτης των θρυλικών πλοίων «Νταλιάνα», «Ροδάνθη», «Ρομίλντα». «Ανθή Μαρίνα», ενώ η εταιρεία διαχειρίστηκε συνολικά 15 πλοία , με γνωστότερο ίσως εξ αυτών ως παλιότερο το «Δημητρούλα» που ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το 1977 έχοντας υπηρετήσει στις γραμμές Θεσσαλονίκης Κρήτης Σποράδων αρχικά και αργότερα Πειραιά, Κυκλάδων, Δωδεκανήσων, Αλεξανδρούπολης.

Το μόνο πλοίο που παραμένει εν ενεργεία είναι το «Αλκμήνη Α’» που βρίσκεται σε λειτουργία σε γραμμές της Σκανδιναβίας.

Η GA FERRIES αποτέλεσε επί σειρά ετών κυρίαρχος στην ανάληψη συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας, των κρατικά επιδοτούμενων άγονων γραμμών.

Ποιος ήταν ο Γεράσιμος Αγούδημος

Ο Γεράσιμος Αγούδημος ήταν παντρεμένος με τη Ροδάνθη Αγούδημου και είχε πέντε παιδιά, τρεις κόρες και δύο γιούς. Ο πατέρας του Κεφαλλονίτη εφοπλιστή, Αλέκος, ήταν επίσης ναυτικός και εκτός από τον Μάκη είχε άλλα δύο μεγαλύτερα παιδιά, Δημήτρης και Ελένη

Ο Γεράσιμος Αγούδημος έγινε πλοίαρχος του εμπορικού ναυτικού στα 24 χρόνια και τα πρώτα χρόνια ασχολήθηκε με τη φορτηγό ναυτιλία πριν μεταπηδήσει στην επιβατηγό, ενώ κατά τα πρώτα χρόνια της ενασχόλησής του με την ακτοπλοΐα ήταν γνωστός στον Πειραιά για το γεγονός ότι κατέβαινε και επόπτευε ο ίδιος τον απόπλου κάθε ενός από τα πλοία του, συχνά δε λύνοντας ο ίδιος τον τελευταίο κάβο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας