Το περιεχόμενο είχε την τιμητική του στην θεματική ενότητα του special event, Web Hotel με τίτλο: «H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου» κατά την 4η ημέρα της HoReCa 2019.
Οι ομιλητές κατά την διάρκεια την ενότητας, αναφέρθηκαν στην… παραδοσιακή ισχύ του περιεχομένου, η οποία μάλιστα ισχυροποιείται με το πέρασμα του χρόνου.
Όπως επεσήμαναν, ως περιεχόμενο θεωρούνται τα πάντα! Οτιδήποτε έρχεται σε επαφή με τον υποψήφιο πελάτη, μπορεί να έχει αντίκτυπο στο πως εμφανίζεται μια τουριστική ή ξενοδοχειακή επιχείρηση στα μάτια των πελατών.
Σύμφωνα με τους ίδιους, πρέπει να υπάρχει μια ξεκάθαρη εικόνα του ίδιου του ξενοδοχείου, της «ταυτότητάς» του, των παροχών του. Ιδιαίτερη σημασία έχει το περιεχόμενο να κινείται αποκλειστικά γύρω από 4-5 ισχυρά ανταγωνιστικά στοιχεία που θεωρεί πως έχει το brand. Αυτά δε, θα πρέπει να είναι εμφανή σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό.
Ξεχωριστή σημασία και βαρύτητα θα πρέπει να δίνεται στην χρήση έξυπνων, σύντομων, catchy σλόγκαν, αλλά και λέξεων κατάλληλα επιλεγμένες, όσο και τοποθετημένες στρατηγικά στο περιεχόμενο.
Ορισμένα tips που προτείνονται προς τους επαγγελματίες ξενοδόχους:
- Φροντίστε την ταχύτητα απόκρισης του site σας. Όταν αυτό είναι «φορτωμένο» με υπερβολικό αριθμό φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης είτε με κείμενα δίχως τέλος, είναι βέβαιο πως θα επηρεαστεί η ομαλή λειτουργία του στα μάτια των χρηστών-δυνητικών πελατών.
- Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι μοναδικό, όσο και πρωτότυπο.
- Χρειάζεται επικαιροποίηση της ιστοσελίδας και των συνοδευτικών links σε συχνή βάση.
- Δώστε σημασία στο να συμβαδίζετε με τα updates ασφαλείας (λ.χ. SSL)
- Μην αμελήσετε να συνδέσετε την επιχείρησή σας με την τοποθεσία και τα δρώμενα που λαμβάνουν εκεί χώρα.
- Ενισχύστε τον βαθμό διαδραστικότητας με τους πελάτες, προκειμένου να θεμελιώσετε μια σχέση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας μαζί τους