Pepsi

Νέα παγκόσμια στρατηγική marketing εφαρμόζει η Pepsi με βασικό strapline τη φράση «For the love of it».

Αντικαθιστώντας το «Live for now», το πρώτο παγκόσμιο σλόγκαν της Pepsi, που λανσαρίστηκε το 2012, η νέα στρατηγική αναμένεται να παρουσιαστεί φέτος σε περισσότερες από 100 διαφορετικές αγορές.

Η αρχή θα γίνει με χώρες στη Λατινική Αμερική και την Ανατολική Ευρώπη και το νέο slogan συνοδεύεται από νέες συσκευασίες, out-of-home και video advertising. Αξίζει να σημειωθεί πως στη Δυτική Ευρώπη όλες οι δράσεις marketing θα παρουσιάζουν, όπως και παλαιότερα, μόνο την Pepsi Max, την εκδοχή της Pepsi χωρίς ζάχαρη.

Το αρχικό δημιουργικό υπογράφει η Goodby SIlverstein & Partners, που χειρίζεται το λογαριασμό στις ΗΠΑ από το 2017, αλλά προφανώς αναμένεται να υπάρξουν προσαρμογές για τις διάφορες τοπικές αγορές.

Η Pepsi συνεργάζεται επίσης με τον Simon Fuller στο νέο του εγχείρημα, το Now United, μια ποπ ομάδα με 14 τραγουδιστές και χορευτές από πολλές χώρες, (Κίνα, Βραζιλία, Ινδία και η Ρωσία). Η ομάδα θα καταγράψει ένα αναζωογονημένο κτύπημα Pepsi, ενώ η μάρκα θα αναπτύξει περιεχόμενο και εμπειρίες που θα στοχεύουν στους οπαδούς της Now United καθώς ξεκινούν μια παγκόσμια περιοδεία.

«Η Pepsi έχει ένα μοναδικό ιστορικό στην υποστήριξη νέων ταλέντων μουσικής, όπως έκανε με τις Spice Girls και όπως κάνει και τώρα με τις Now United. Αυτή η καμπάνια αντανακλά τόσες πολλές από τις θετικές αξίες που υπάρχουν στο Now United και ξέρω ότι θα εμπνεύσουν και θα την επιτρέψουν σ την παγκόσμια βάση τους για να αγκαλιάσουν τα πάθη τους όπως ποτέ άλλοτε», αναφέρει ο Fuller.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας