Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την προγραμματισμένη έναρξη του δεύτερου διεθνούς αερολιμένα στ,ο Πεκίνο η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 30 Σεπτεμβρίου.

Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Πεκίνου Daxing βρίσκεται 46 χιλιόμετρα νότια της κινεζικής πρωτεύουσας, και αναμένεται να είναι ένας από τους πιο πολυσύχναστους κόμβους εναέριας κυκλοφορίας στον κόσμο. Κατασκευάστηκε για να μετριάσει την πίεση και την κίνηση από το ιδιαίτερα πολυάσχολο Διεθνές Αεροδρόμιο του Πεκίνου στα βορειοανατολικό προάστια.

«Αποτελεί το μεγαλύτερο κόμβο μεταφορών παγκοσμίως, ενώ επίσης το κτίριο του τερματικού σταθμού είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο με χαλύβδινη δομή χωρίς διακοπές, που διαθέτει –για πρώτη φορά από άποψης αρχιτεκτονικού σχεδιασμού- μια διώροφη πλατφόρμα αφίξεων και μια διώροφο πλατφόρμα αναχωρήσεων», όπως δήλωσε ο Bai Henghong, διευθυντής έργου της κατασκευαστικής ομάδας του Διεθνούς Αερολιμένα Daxing.

Έχουν προγραμματιστεί έξι μεγάλες δοκιμές για την περαιτέρω αξιολόγηση της ετοιμότητας λειτουργίας του αεροδρομίου και την επίλυση πιθανών προβλημάτων. Θα γίνουν συνολικά 787 δοκιμές με 500 πτήσεις και περίπου 52.000 προσομοιωμένα ταξίδια επιβατών, ανέφερε το κινεζικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.

Ο αερολιμένας αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό κόμβο εναέριας κυκλοφορίας για τα διεθνή ταξίδια από και προς την Κίνα, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της Κίνας για να γίνει η μεγαλύτερη αγορά πολιτικής αεροπορίας παγκοσμίως, όπως προβλέπεται να είναι στα μέσα της δεκαετίας του 2020.

Υπολογίζεται ότι η διαμεταγωγή των επιβατών θα φτάσει τα 72 εκατομμύρια το 2025 και θα αυξηθεί περαιτέρω στα 100 εκατομμύρια μέχρι το 2040, οπότε και είναι πιθανό να ξεπεράσει το Διεθνές Αεροδρόμιο Hartsfield-Jackson της Atlanta στις Ηνωμένες Πολιτείες για να γίνει ο μεγαλύτερος αερολιμένας στον κόσμο όσον αφορά τη διέλευση των επιβατών.

Αεροπορικές εταιρίες, όπως η China Eastern Airlines Corp. και η China Southern Airlines Co. θα αρχίσουν να πετούν από το νέο αεροδρόμιο αργότερα φέτος. Η μετάβαση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το χειμώνα του 2021, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας.

Η ADPI Ingénierie (ADPI) ολοκλήρωσε το έργο με τη βοήθεια του αρχιτεκτονικού γραφείου της Zaha Hadid. Η ADP Ingénierie συνεργάστηκε επίσης με το Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού του Πεκίνου (BIAD) για την παροχή συνεχούς υποστήριξης σε όλη τη φάση ανάπτυξης του σχεδιασμού.

Το αεροδρόμιο Daxing του Πεκίνου προσφέρει ένα μοναδικό σχεδιασμό διώροφων τερματικών σταθμών που επιτρέπει τη συγκέντρωση όλων των διαδικασιών ελέγχου, μειώνοντας παράλληλα τις αποστάσεις επιβίβασης για τους επιβάτες.

Καλύπτοντας μια έκταση 700.000 τ.μ., που περιβάλλεται από 7 διάδρομους, ο καινοτόμος σχεδιασμός του τερματικού σταθμού στοχεύει στη διευκόλυνση της απορρόφησης της μελλοντικής αύξησης της κυκλοφορίας ενώ παράλληλα βελτιώνει την εμπειρία των επιβατών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας