Στην έκθεση ΧΕΝΙΑ 2018, βρέθηκε για δεύτερη χρονιά η ελληνική εταιρεία Παπουτσάνης που παρουσίασε στους επαγγελματίες της φιλοξενίας τις προτάσεις της.
Σύμφωνα με την Χριστίνα Περγάμαλη Senior Brand Manager η εταιρεία η οποία έχει δημιουργήσει συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, παρουσίασε δύο νέες ξενοδοχειακές σειρές περιποίησης.
Πρόκειται για την παραγωγή και διάθεση της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids και της premium σειράς ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το νέο σήμα Sarbacane.
Η εταιρία Παπουτσάνης είναι μια ελληνική βιομηχανία με πλούσια κληρονομιά που σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη που παράγει πάνω από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως.
Διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα καθετοποιημένης παραγωγής στα Βαλκάνια και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά που δημιουργεί καθημερινά καινοτομίες και εξαιρετικά προϊόντα με πρώτες ύλες που ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά.