Εντυπωσιακές ανατροπές μεριδίων αγοράς, μεγαλύτερη συγκέντρωση τζίρου στις υψηλές θέσεις της πυραμίδας του κλάδου, αλλά και πολλές εκπλήξεις σε ό,τι αφορά την κερδοφορία επιφύλαξε το 2020 για το «Top 10» του κλάδου των σούπερ μάρκετ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της φετινής έκδοσης «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ»
Βαρύ το φινάλε του 2021
Το σαρωτικό κύμα των ανατιμήσεων, ο φόβος για τις ελλείψεις στα ράφια και το άπιαστο όνειρο για πωλήσεις αντίστοιχες των ανέλπιστα υψηλών πέρυσι –ελέω lockdown– θα δυσκολέψουν τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να κρατήσουν τη στάθμη των επιδόσεών τους σε ένα επίπεδο ανεκτό από άποψη συγκρίσεων με του περσινού Δεκεμβρίου.
Σπύρος Πελτέκης, Smile Kiosk: Την αξία του περιπτέρου τη δημιουργεί ο περιπτεράς
Το μοντέλο της ανάπτυξης εταιρικού δικτύου περιπτέρων, σε αντιδιαστολή με την ανάπτυξη μέσω του franchising, αν και έχει υψηλό λειτουργικό κόστος, έχει κερδοφόρο προοπτική, τονίζει ο κ. Σπύρος Πελτέκης, General Manager της αλυσίδας περιπτέρων Smile Kiosk.
Φέτα: Ανακατατάξεις στη «ναυαρχίδα» των ΠΟΠ
Στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας, που χαρακτηρίζεται από έντονη συγκέντρωση και ανακατατάξεις, με την είσοδο νέων «παικτών» και την ισχυροποίηση της παρουσίας διεθνών funds, ο «πόλεμος της φέτας» έχει καθοριστικό ρόλο.
Περί οικονομικών δεικτών και αβεβαιοτήτων
Η αισιοδοξία για την είσοδο της ελληνικής οικονομίας σε τροχιά πολυετούς ανάπτυξης προκύπτει, μεταξύ άλλων, από τη μείωση της ανεργίας σε συνδυασμό με την εξέλιξη των επενδύσεων, ιδίως μετά την «έκρηξη εξαγορών» ελληνικών περιουσιακών στοιχείων από ξένους επενδυτές. Αλλά οι εστίες της αβεβαιότητας για την οικονομική ανάπτυξη τσαλακώνουν τη γοητεία των οικονομικών δεικτών.