Σε αναμονή φαίνεται ότι είναι 250 εκατ. ευρώ από κινέζους επιχειρηματίες αναφορικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων με την διοίκηση της Hellenic Seaplanes και την εταιρεία Petrichor Capital Partners να περιμένουν την επόμενη πλέον τουριστική περίοδο προκειμένου να υλοποιήσουν την μεγαλεπήβολη επένδυση τους.
Το ευχάριστο για την Ελλάδα είναι ότι παρά την δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι Κινέζοι επιχειρηματίες που θέλουν να επενδύσουν στην χώρα μας δεν σκοπεύουν να αποσύρουν την πρόταση τους και δηλώνουν έτοιμοι να την προχωρήσουν μόλις πάρουν την έγκριση από τις αρχές.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Hellenic Seaplanes SA κ. Νικόλα Χαραλάμπους το νομοσχέδιο που επιτρέπει να προχωρήσει η δημιουργία υδατοδρομίων πρέπει να ψηφιστεί γρήγορα, προκειμένου να προχωρήσει η παραπάνω επενδυτική πρόταση: «Στην τελευταία συζήτηση που είχαμε με τους υπουργούς Μεταφορών και Ναυτιλίας λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι η διαδικασία αδειοδότησης έχει πλέον απλοποιηθεί σημαντικά και ότι πολύ σύντομα το νομοσχέδιο θα πάει στην Βουλή προς ψήφιση. Αναμένουμε ότι πολλά από τα προβλήματα που υπήρχαν να έχουν επιλυθεί στο νέο νομοσχέδιο για την ανάπτυξη των υδροπλάνων και να διευκρινίζει τι μέλλει γενέσθαι για τις ιδιωτικές επενδύσεις στα υδατοδρόμια. Πρέπει να πω ότι υπάρχει πολύ καλή θέληση από την εταιρεία μας και τους επενδυτές για τα υδροπλάνα στην Ελλάδα και το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ καλό».
Επίσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της επενδυτικής εταιρείας Petrichor Capital Partners κ. Ιωάννης Χάσικος ανάφερε ότι οι Κινέζοι επενδυτές εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους παρουσία των δύο υπουργών για τη λειτουργία υδατοδρομίων και υδροπλάνων, υποστηρίζοντας ότι το σχήμα που εκπροσωπούν μπορεί να κάνει επενδύσεις έως και 250 εκατ. ευρώ… «Η επένδυση θα εκτελεστεί κλιμακωτά, βασιζόμενη στην πρόοδο του έργου, με χρονικό ορίζοντα δύο χρόνων για την ολοκλήρωση της».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα υδροπλάνα θα δημιουργήσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και παράλληλα νέα τουριστικά προϊόντα, παράλληλες δραστηριότητες, καθώς και νέο ενδιαφέρων για real estate σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές που θα έχουν πλέον σύνδεση αεροπορική και σύντομη προσέγγιση από αστικά κέντρα και αεροδρόμια.