Με κεντρικό μήνυμα «Τα λέμε Εκεί!», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επιχειρεί να παρέχει στήριξη στην αγορά της HO.RE.CA., ξεκινώντας μια νέα πρωτοβουλία για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης που έχει πληγεί σημαντικά τους προηγούμενους μήνες από τα απαγορευτικά μέτρα λειτουργίας λόγω της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης που επέφερε ο Covid-19.
Για την ομαλή επάνοδο όλων των καταστημάτων της κρύας αγοράς, είναι απολύτως σημαντική η άμεση επιστροφή των καταναλωτών σε όλα τα μαγαζιά που αποτελούν το σημείο αναφοράς του καθενός. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία αποφάσισε να τρέξει καμπάνια που θα δώσει ώθηση στην αγορά.
Για την καμπάνια ενδυνάμωσης, δημιουργήθηκε μία σειρά videos, η οποία θα ξεδιπλωθεί σταδιακά, με μηνύματα παρότρυνσης και ενθάρρυνσης, εστιάζοντας στον καταλυτικό παράγοντα της ψυχολογίας του πελάτη αλλά και του επιχειρηματία για την επανεκκίνηση του κλάδου της εστίασης. Βασικό στόχο έχει το να προτρέψει το κοινό να επισκεφθεί ξανά και πάντα με ασφάλεια τα αγαπημένα σημεία της γειτονιάς, της πόλης, της χώρας μας, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το νέο ξεκίνημα των καταστημάτων της κρύας αγοράς.
Τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία υπογράφει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με τη συμμετοχή των τριών τοπικώς παραγόμενων σημάτων της: FIX Hellas, Mythos και Kaiser.