Με κύριο μήνυμα “Love to host you” το Πρόγραμμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος στις 11-13 Ιουνίου φιλοξένησε στην Αθήνα 23 διακεκριμένους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου.
Την Τετάρτη 12 Ιουνίου το πρόγραμμα Boutique Hotel πραγματοποίησε ταξίδι εξοικείωσης των φιλοξενούμενών του στην Ύδρα, το οποίο υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού. Το ταξίδι στην Ύδρα αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την παραγωγή ποιοτικού ψηφιακού περιεχομένου για τον περί ου ο λόγος νησιωτικό προορισμό.
Την Πέμπτη 13 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε από το Boutique Hotel η Β2Β εκδήλωση με θέμα «Networking with digital content creators. Be Inspired. Learn. Grow yourbusiness», στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.
Η εκδήλωση προσέφερε στα 200 και πλέον ξενοδοχεία-μέλη του προγράμματος, μοναδική ευκαιρία να συνδεθούν με κορυφαίους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου, από Ευρώπη (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ουγγαρία, Σερβία) και Ελλάδα, που διαδραματίζουν σήμερα κρίσιμο ρόλο στην προώθηση τουριστικών προορισμών, εμπειριών και επιχειρήσεων.
Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των ξενοδόχων γύρω από το ζήτημα της στρατηγικής διαχείρισης συνεργασιών με διαμορφωτές γνώμης (influencers), αλλά και το θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υπηρεσία του κλάδου της φιλοξενίας, όπου ο ειδικός κ. Θεόδωρος Μουλός, εισηγητής σε διεθνή σεμινάρια με αντικείμενο τη τεχνητή νοημοσύνη, έριξε φως στους τρόπους με τους οποίους το ΑΙ μπορεί να στηρίξει την ανάπτυξη και προβολή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Τα μέλη του Boutique Hotel κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να:
- Εμπνευστούν, μέσα από καλές πρακτικές δημιουργίας περιεχομένου, κατάλληλου για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Instagram, tiktok, youtube, κλπ) )
- Εκπαιδευτούν στις αλλαγές που φέρνει το AI στην ξενοδοχειακή λειτουργία και προβολή·
- Δικτυωθούν, μέσα από εκατοντάδες B2B συναντήσεις, καθώς και να διερευνήσουν δυνατότητες συνεργασίας με τους δημιουργούς περιεχομένου.
Η κα Αιμιλία Βλάμη, υπεύθυνη του προγράμματος Boutique hotel ΞΕΕ, υπογράμμισε την αύξηση του αριθμού των ξενοδοχείων–μελών, καθώς πλέον αντιλαμβάνονται τα οφέλη ένταξής τους στην ‘κοινότητα’ των Boutique Hotels τονίζοντας ότι η ελληνική καρδιά, το νέο σήμα του Boutique Hotel, με αυτή την εκδήλωση ξεκινά το ταξίδι της στον κόσμο.
Ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος κ. Αλέξανδρος Βασιλικός σχολιάζοντας το Πρόγραμμα δήλωσε: «Με βάση το κύριο μήνυμα της καμπάνιας του προγράμματος Boutique Hotel ‘Love to Host You’ είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε 23 διακεκριμένους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου, στην Αθήνα, οι οποίοι μέσα από τις συναρπαστικές τους εικόνες, τα videos και το αφήγημά τους, είναι σε θέση να εμπνεύσουν τους ταξιδιώτες για να βιώσουν νέες εμπειρίες τουριστικής διαμονής. Με αυτή την Β2Β εκδήλωση το πρόγραμμα Boutique Hotel επανέρχεται δυναμικά στην οργάνωση εκδηλώσεων με επίκεντρο την ενημέρωση, την εκπαίδευση και την προβολή των ξενοδοχείων-μελών του».