Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Ιουνίου το Workshop της Megasoft το 2ο κατά σειρά workshop που διοργανώνει η Megasoft σε διάστημα έξι μηνών για τους συνεργάτες της το οποίο περιελάμβανε:
- έναν απολογισμό για το -επιτυχημένο για την εταιρία – πρώτο εξάμηνο του 2018,
- ανακοινώσεις νέων διαχειρίσεων και εφαρμογών, παρουσιάσεις εξειδικευμένων λύσεων που κατέκτησαν νέες αγορές, συζητήσεις για επίκαιρα θέματα που αφορούν τον κλάδο της πληροφορικής και εκπαίδευση πάνω σε νέα προϊόντα και δυνατότητες.
Στα πλαίσια του workshop οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα 4ωρο πωλησιακό σεμινάριο από διακεκριμένο και έμπειρο εισηγητή το οποίο επικεντρώθηκε στον πελάτη που αποτελεί πρώτη προτεραιότητα της Megasoft, ενώ αναλύθηκαν, μεταξύ άλλων, τρόποι και ενέργειες που κερδίζουν την εμπιστοσύνη του, τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού customer service κ.ά.
Επιπλέον, τα τμήματα Marketing και πωλήσεων ενημέρωσαν τους συνεργάτες για τις προωθητικές ενέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη και που έχουν προγραμματιστεί, πάντα με στόχο την προβολή των εφαρμογών PRISMA Win, της Megasoft και του δικτύου των συνεργατών της σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.