Στο δημοφιλέστερο ξενοδοχείο της Αθήνας για τουρίστες από χώρες της Λατινικής Αμερικής έχει αναδειχθεί το «ΤΙΤΑΝΙΑ», σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή του Χρήστο Παναγέα.
Ο κ. Παναγέας επισημαίνει ότι μετά την ελληνική αγορά σημαντική συμμετοχή στις κρατήσεις του ξενοδοχείου έχουν τουρίστες από την Αργεντινή, τη Βραζιλία, την Κολομβία, τη Χιλή και το Μεξικό. Επίσης, σημαντικές αγορές για τo «ΤΙΤΑΝΙΑ» αποτελούν η Ισπανία, η Κύπρος, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Ιταλία, η Ιταλία, ενώ ανοδικά κινούνται οι κρατήσεις και από τις ανερχόμενες αγορές του Ιράν και της Ινδίας.
Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του επενδυτικού προγράμματος εκσυγχρονισμού του ξενοδοχείου, το οποίο έχει δυναμικότητα 385 δωματίων με 800 κλίνες, που έφτασε περίπου τα 3,6 εκατ. ευρώ και περιελάμβανε την ολική ανακαίνιση του 6ου, του 7ου και του 8ου ορόφου, ενώ είχε προηγηθεί η ανακαίνιση του 9ου και του 10ου ορόφου και η διαμόρφωση των χώρων εστίασης του 11ου ορόφου.
Παράλληλα, έγινε αναβάθμιση των δωματίων από τον 1ο έως τον 5ο όροφο. Επίσης, η διοίκηση έχει ήδη σχεδιάσει την υλοποίηση της δεύτερης φάσης του επενδυτικού προγράμματος ανακαίνισης του ξενοδοχείου.