Γεύσεις Ελλάδας, μοναδικά προϊόντα, αρώματα βουτύρου και μυρωδιές φρεσκοψημένου ψωμιού πλημμύρισαν επί ένα τριήμερο το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αναδεικνύοντας με τον πλέον ελκυστικό τρόπο τους κλάδους των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής στο πλαίσιο του εκθεσιακού «διδύμου» Detrop Boutique – Artozyma, που διοργανώθηκε από τις 24 έως 26 Φεβρουαρίου 2018

Το υψηλό επίπεδο των συμμετοχών σε συνδυασμό με τις άρτια σχεδιασμένες παράλληλες εκδηλώσεις οδήγησαν σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικό αποτέλεσμα, το οποίο εκτιμήθηκε από τους εμπορικούς επισκέπτες. Άλλωστε η προσέλευση του κόσμου που εμπιστεύτηκε τις δύο εκθέσεις για να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στους δύο κλάδους και να πάρει μια αντιπροσωπευτική γεύση από την ελληνική παραγωγή ήταν ενδεικτική.

Στις εκθέσεις ARTOZYMA & DETROP BOUTIQUE συμμετείχαν 410 επιχειρήσεις  καθώς και 25.000 επισκέπτες από 30 χώρες

Στιγμιότυπα από τις εκθέσεις Artozyma – Detrop Boutique 2018 μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: 

https://www.youtube.com/watch?v=uVah-txjhXo&feature=youtu.be

Επόμενο ραντεβού στις 2 – 4 Μαρτίου 2019 στην 28η DETROP και την 7η OENOS.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας