Γεύσεις Ελλάδας, μοναδικά προϊόντα, αρώματα βουτύρου και μυρωδιές φρεσκοψημένου ψωμιού πλημμύρισαν επί ένα τριήμερο το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αναδεικνύοντας με τον πλέον ελκυστικό τρόπο τους κλάδους των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής στο πλαίσιο του εκθεσιακού «διδύμου» Detrop Boutique – Artozyma, που διοργανώθηκε από τις 24 έως 26 Φεβρουαρίου 2018.
Το υψηλό επίπεδο των συμμετοχών σε συνδυασμό με τις άρτια σχεδιασμένες παράλληλες εκδηλώσεις οδήγησαν σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικό αποτέλεσμα, το οποίο εκτιμήθηκε από τους εμπορικούς επισκέπτες. Άλλωστε η προσέλευση του κόσμου που εμπιστεύτηκε τις δύο εκθέσεις για να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στους δύο κλάδους και να πάρει μια αντιπροσωπευτική γεύση από την ελληνική παραγωγή ήταν ενδεικτική.
Στις εκθέσεις ARTOZYMA & DETROP BOUTIQUE συμμετείχαν 410 επιχειρήσεις καθώς και 25.000 επισκέπτες από 30 χώρες.
Στιγμιότυπα από τις εκθέσεις Artozyma – Detrop Boutique 2018 μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=uVah-txjhXo&feature=youtu.be
Επόμενο ραντεβού στις 2 – 4 Μαρτίου 2019 στην 28η DETROP και την 7η OENOS.