Όλα έτοιμα για την Χenia 2018, με τις προετοιμασίες της πολυαναμενόμενης έκθεσης που θα πραγματοποιηθεί 24-26 Νοεμβρίου να βρίσκονται σε τελικό στάδιο.
Με τη συμμετοχή 550 εκθετών, τα περίπτερα των οποίων αναπτύσσονται σε 5 θεματικούς τομείς, καταλαμβάνοντας 50.000 τμ. επιφάνειας, η Xenia είναι πανέτοιμη να υποδεχθεί τους χιλιάδες επιχειρηματίες και τα στελέχη της Τουριστικής Βιομηχανίας που θα την επισκεφτούν.
Στον μεγάλο κατασκευαστικό τομέα της Xenia που καλύπτει 13.000 τ.μ. περισσότεροι από 130 εκθέτες, -οι leader του τομέα τους– θα παρουσιάσουν ένα πανόραμα καινοτόμων λύσεων, νέων τεχνολογιών και προϊόντων αιχμής για την κατασκευή, ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας στα Ξενοδοχεία.
Xenia Digi Hotel 2018
O χάρτης των σύγχρονων ψηφιακών εξελίξεων, ως εργαλείο στρατηγικής, πώλησης και μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων θα παρουσιαστεί και φέτος στην έκθεση Xenia 2018.
Στη κορυφαία παράλληλη εκδήλωση “Digi Hotel”, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Hall 3, θα αναλυθούν όλα τα σημαντικά θέματα του ψηφιακού κόσμου της ξενοδοχίας. Για τρεις ημέρες και μέσα από ένα πολύωρο συνεχές πρόγραμμα, ειδικοί ομιλητές παγκόσμιας κλάσης και εμπειρίας θα παρουσιάσουν στους επαγγελματίες επισκέπτες της Xenia, όλο το φάσμα των πρακτικών και των εξελίξεων των τεχνολογιών αιχμής και των ψηφιακών εργαλείων που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
Στοχευμένες θεματικές ενότητες για όλους τους ξενοδόχους
Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, θα καλύψουν τον ψηφιακό χάρτη των ξενοδοχείων, με θέματα που θα αφορούν τόσο μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και μικρά καταλύματα. Ανάμεσα σε άλλα θα αναλυθεί η σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία, όπως αυτή ορίζεται σήμερα παγκοσμίως, το πώς μπορεί να βελτιωθεί, με ποια ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ, η προβολή, η προώθηση και η διαφήμιση θα αποτελέσει μια από τις κύριες ενότητες, μετά και τις αλλαγές που έχουν φέρει οι νέες νομοθεσίες για τα προσωπικά δεδομένα.
Ο τομέας των ψηφιακών πωλήσεων και κρατήσεων επίσης θα απασχολήσει μια μεγάλη ενότητα, με τις μεγαλύτερες εταιρείες online κρατήσεων να παρουσιάζουν τις στρατηγικές τους στην ελληνική αγορά, ενώ ειδικοί θα αποκαλύψουν τα μυστικά των απευθείας κρατήσεων.
Τέλος, όλες οι τελευταίες εξελίξεις στα Social Μedia και οι αλλαγές που πραγματοποιούνται στην επαγγελματική τους χρήση, θα αναλυθούν με ειδικά παραδείγματα και οδηγίες. Η κάθε ενότητα θα ολοκληρώνεται με την παρουσίαση εξαιρετικά επιτυχημένων εφαρμογών, που έχουν υλοποιήσει ελληνικά ξενοδοχεία.
Το κύρος των ομιλητών του Digi Hotel, ιδιοκτήτες, CEO και κορυφαία στελέχη από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες εταιρείες της ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς, εγγυώνται και σφραγίζουν την επιτυχία της ειδικής εκδήλωσης, καθιστώντας την ως την κορυφαία στον τομέα των Ξενοδοχειακών Ψηφιακών Εξελίξεων, στη χώρα μας.