Στη δημοσιότητα δόθηκαν από την Expedia.com, τα αποτελέσματα μίας νέας ταξιδιωτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε άτομα ενός μεγάλου ηλικιακού εύρους και με σκοπό να εξερευνήσει την καταναλωτική συμπεριφορά και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών ενηλίκων της “Generation Z” (ηλικίες 18-22) και των “Baby Boomers” (ηλικίες 55-65).
Από τη μελέτη των αποτελεσμάτων της έρευνας, φαίνεται ότι οι άνθρωποι αποστασιοποιούνται σιγά σιγά από την υλιστική κοινωνία των προϊόντων, όπως τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά και τα κοσμήματα και προσανατολίζονται προς μια κοινωνία εμπειριών και ήδη αποταμιεύουν για το συγκεκριμένο σκοπό ώστε να ταξιδέψουν.
Η Sarah Gavin, πρόεδρος της Expedia, Inc. Global Communications, τονίζει: “Οι προβλέψεις για τις νεότερες γενιές είναι έγκυρες και αυτήν τη στιγμή οι τάσεις δείχνουν ένα καταπληκτικό Εμπειρίες αντί καταναλωτικών αγαθών.
Τα Social Media συμβάλλουν πλέον στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με 36% της Gen-Z να δηλώνει ότι έχουν διαλέξει έναν τουριστικό προορισμό, επειδή τον είδαν στα Social Media. Οι προτεραιότητες αλλάζουν, π.χ. από το να ποστάρει κανείς μια καινούργια τσάντα σε ένα live streaming με ραπέλ.
- Το 74% όλων των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να ξοδέψουν το περίσσευμά τους σε εμπειρίες αντί σε καταναλωτικά αγαθά, ειδικά οι “millennials”, με το 65% να αποκαλύπτουν ότι αποταμιεύουν ήδη χρήματα για να τα ξοδέψουν σε ταξίδια.
- Σχεδόν 20% όσων απάντησαν από τη γενιά “Z” είπαν, ότι έχουν μείνει σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή προορισμό έτσι ώστε να πάρουν θετικές αντιδράσεις από γνωστούς και φίλους στα κανάλια τους στα Social Media.
- Περίπου οι μισοί από τους “millennials’ δήλωσαν, ότι θα πουλούσαν τα ρούχα τους ή τα έπιπλά τους για να μπορέσουν να ταξιδέψουν περισσότερο.
- Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι ταξιδιώτες προτιμούν να κλείνουν μέσω online τουριστικών πρακτορείων.
Με την τεχνολογία να επιδρά όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα των Αμερικανών καταναλωτών, ο τρόπος που επιλέγουν να κλείνουν τις διακοπές τους αλλάζει υπέρ της άνεσης και κατά της εταιρικής πιστότητας.
- Το μεγαλύτερο ποσοστό (80%) κάθε γενιάς που εξετάστηκε, δήλωσε ότι προτίμησαν να κλείσουν ταξιδιωτική μεταφορά και διαμονή από μία ιστοσελίδα, αντί να κάνουν τις κρατήσεις αυτές ξεχωριστά.
- Το 87% των απαντήσεων από τη γενιά “Z” είπε, ότι βρήκαν εξαιρετικά χρήσιμο το κλείσιμο όλων των παραμέτρων του ταξιδιού από ένα μέρος και οι περισσότεροι (55%) θα το σκεφτόντουσαν να κλείσουν εξ ολοκλήρου μέσω ενός OTA, χωρίς να κάνουν σύγκριση τιμών από πολλές ιστοσελίδες.
Οι πιο νέες εξεταζόμενες γενιές “Gen-Z” και “Millennials” (ηλικίες 22-35) εστιάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις στον τουρισμό, με το 65% να αποταμιεύει ήδη χρήματα για ένα ταξίδι αυτήν τη χρονιά. Οι νεότερες γενιές τείνουν να θέτουν ως προτεραιότητα τον ενθουσιασμό των συνομηλίκων τους, όπως και την αναζήτηση περιπέτειας, αλλά παράλληλα και τη μη χρήση ψηφιακών συσκευών, για ξεκούραση.
- Οι “millennials” είναι φανατικοί των ταξιδιών, εξαιρετικά ανεξάρτητοι, με έναν στους τέσσερις να έχει ταξιδέψει μόνος σε ταξίδι αναψυχής τον περασμένο χρόνο.
- Το 71% των αποκρίσεων από τη γενιά “Z” δήλωσε ότι θα δεχόταν μια δουλειά μερικής απασχόλησης, μόνο και μόνο για να μαζέψουν λεφτά για ένα ταξίδι αναψυχής.
- Το 11% κυριολεκτικά ανέβαλε χωρισμό, λόγω ενός ήδη προγραμματισμένου ταξιδιού με τον/τη σύντροφό του.