ofactor

O κορυφαίος Νευροεπιστήμονας Paul J. Zaκ, κεντρικός ομιλητής του 8ου Σεμιναρίου Ηγεσίας της SARGIA Partners με θέμα Trust Factor: The Science of Creating High Performance Companies, προσκαλεί τις ελληνικές επιχειρήσεις να συμμετάσχουν για πρώτη φορά στην παγκόσμια έρευνα εμπιστοσύνης που εκπονεί για 2 δεκαετίες, με τίτλο «OFactor».

Σύμφωνα με τον πατέρα της Νευροοικονομίας, η έννοια της ενδοεταιρικής εμπιστοσύνης αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους προγνωστικούς δείκτες που χρησιμοποιούν οι οικονομολόγοι παγκοσμίως, ώστε να εξηγήσουν γιατί ορισμένες χώρες είναι ευημερούσες, σε αντίθεση με άλλες.

H έρευνα αποτυπώνει τον βαθμό κατά τον οποίο η εμπιστοσύνη ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων και την αποτελεσματικότητα της ομαδικής εργασίας, αξιολογώντας εργασιακές συνθήκες, ηγετικές πρακτικές και οργανωτικούς παράγοντες,

Η έρευνα έχει ήδη αποδείξει πως ο παράγων εμπιστοσύνη ευθύνεται για 74% λιγότερο άγχος στο χώρο εργασίας, 106% περισσότερη ενέργεια, 50% υψηλότερη παραγωγικότητα, 76% μεγαλύτερη δέσμευση και 70% καλύτερη ευθυγράμμιση με τον εταιρικό σκοπό.

Τρέχοντας ήδη για 2 εβδομάδες και με καταληκτική ημερομηνία τις 20 Μαΐου, η έρευνα αναμένεται να αποτυπώσει τον βαθμό κατά τον οποίο οι ελληνικές εταιρείες έχουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε να καλλιεργηθεί, να αναπτυχθεί και να διασφαλιστεί ο σημαντικός αυτός δείκτης κερδοφορίας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν από τον ίδιο τον Paul J. Zak στις 10 Ιουνίου 2019, κατά τη διάρκεια του του 8ου Σεμιναρίου Ηγεσίας της SARGIA Partners – Trust Factor: The Science of Creating High Performance Companies.

Στα στοιχεία, τις ευκαιρίες και τα ελλείμματα που αναμένεται να αναδείξει, ο διακεκριμένος εισηγητής θα απαντήσει με το OFactor, ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ενίσχυσης της ενδοεταιρικής Εμπιστοσύνης 8 σταδίων, που κάθε οργανισμός μπορεί να εφαρμόσει, εκτοξεύοντας την παραγωγικότητά του και επιτυγχάνοντας τους στόχους του.

Ο Paul J. Zaκ είναι ιδρυτής του Κέντρου Νευρο-οικονομικών Μελετών και βασικός εισηγητής των διεπιστημονικών πεδίων του Νeuromanagement και του Νeuromarketing. Τα βιβλία του Trust Factor, The Moral Molecule και Moral Markets, έχουν γίνει Best Sellers, εισάγοντας νέα δεδομένα στον κλάδο της Νευροεπιστήμης. Τις ομιλίες του έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι σε όλον τον κόσμο, ενώ έχουν γίνει viral στο διαδίκτυο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας