Υψηλή πληρότητα παρουσιάζουν τα μεγάλα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για τις διακοπές του Πάσχα, ενώ γενικότερα η τουριστική κίνηση παρουσιάζεται παρόμοια με την περσινή, χωρίς ωστόσο να θυμίζει τον υψηλό αριθμό κρατήσεων και αφίξεων που σημειώνεται στις γιορτές των Χριστουγέννων, σύμφωνα με όσα είπε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», η υπεύθυνη μάρκετινγκ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Χρύσα Σαραβέλου.
«Μπορεί να συνηθίζουμε να λέμε Χριστούγεννα στην πόλη και Πάσχα στο χωριό, αλλά το Πάσχα σε μια πόλη που προσφέρει ξεχωριστές εμπειρίες σε κατοίκους και επισκέπτες μπορεί να μην χάνει το παραμικρό από την πασχαλινή ατμόσφαιρα των φημισμένων γιορτινών προορισμών σε χωριά και νησιά της Ελλάδος» είπε η κ. Σαραβέλου. «Για τον λόγο αυτό τα ξενοδοχεία έχουν προετοιμαστεί και φέτος πλήρως με μοναδικά πακέτα φιλοξενίας για το Πάσχα τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους ξένους επισκέπτες».
Η καμπάνια των ξενοδοχείων «τρέχει» με σύνθημα το egg-citing που παραπέμπει στο «συναρπαστικό» (exciting) και καλεί τους επισκέπτες να δοκιμάσουν τη μοναδική φιλοξενία των ξενοδοχείων, όπως επεσήμανε η κ. Σαραβέλου. «Προσπαθούμε με τεχνικές μάρκετινγκ, όπως κάναμε και με το βραβευμένο Thess brunch να αναδείξουμε τα ξενοδοχεία της πόλης και όχι μόνο”, πρόσθεσε. “Οι έμπειροι σεφ έχουν ετοιμάσει ειδικά μενού που συνδυάζουν την παραδοσιακή με τη σύγχρονη κουζίνα για το βράδυ της Ανάστασης και την Κυριακή του Πάσχα».
Την ίδια ώρα, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιούργησε μια ειδική ενότητα με τίτλο “Πάσχα στη Θεσσαλονίκη”, όπου παρουσιάζει μέσα από την ιστοσελίδα του, τα τουριστικά δρώμενα της πόλης, δίνοντας επιλογές στους κατοίκους και επισκέπτες για να σχεδιάσουν το πώς θα περάσουν το Πάσχα στη Θεσσαλονίκη.