Με τα τουριστικά πλεονεκτήματα του προορισμού και τα γαστρονομικά ατού της πόλης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης κέρδισε το ενδιαφέρον των Ολλανδών Travel Agents στα B2B meetings στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop που πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ στις 27 Οκτωβρίου 2022.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν 80 τουριστικοί πράκτορες που στόχο έχουν την ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων-συμφωνιών με τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Η αγορά της Ολλανδίας ακολουθεί τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία. Έτος ορόσημο το 2019 σπάζοντας το φράγμα του 1 εκ επισκεπτών στην Ελλάδα.

Οι Ολλανδοί λατρεύουν το ελληνικό φαγητό και τη διασκέδαση. Προτιμούν να ταξιδεύουν τους θερινούς μήνες. Επιλέγουν 4* και 5* ξενοδοχεία και το 1/3 που επισκέπτονται την Ελλάδα, επαναλαμβάνουν το ταξίδι τους. Αγαπούν τη φύση και την περιπέτεια. Αναζητούν νέους προορισμούς.
­
H συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop έρχεται σε συνέχεια δράσεων ενίσχυσης του προορισμού στην Ολλανδική αγορά όπως:

Αναλυτικό αφιέρωμα για τον προορισμό στο in-flight περιοδικό της Transavia, “Enjoy” που θα κυκλοφορεί όλο το φθινόπωρο σε όλες τις πτήσεις της αεροπορικής, με τη Θεσσαλονίκη να έχει την κεντρική θέση του εξωφύλλου.

Η συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Transavia, για τη δημιουργία video με τα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης, στις προγραμματισμένες και τις πτήσεις τσάρτερ του ολλανδικού αερομεταφορέα.
H φιλοξενία της ομάδας παραγωγής του γυναικείου εβδομαδιαίου περιοδικού VROUW με 1,2 εκ αναγνώστες μηνιαιώς και 1,8 εκ αναγνώστες μηνιαίως στην OnLine έκδοση.

H διοργάνωση fam trips για Ολλανδούς travel agents

H συμμετοχή στην επαγγελματική πλατφόρμα Link to Greece όπου ο ΟΤΘ παρουσίασε τον προορισμό σε τουριστικούς πράκτορες από την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο.

Κατά την διάρκεια των επαφών που είχαν οι τουριστικοί πράκτορες με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης το ενδιαφέρον για τον προορισμό, διεφάνη από τις συμμετοχές και είναι εξαιρετικά θετικό για την τουριστική περίοδο 2023.

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:

«Η Θεσσαλονίκη διαθέτει εδραιωμένο και ιδιαίτερα ανεπτυγμένο τουριστικό προϊόν, καθώς ο προορισμός αποτελεί έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς και δημοφιλείς προορισμούς για City Break σε εθνικό επίπεδο λόγω των σημαντικών πόρων, υποδομών και σημείων ενδιαφέροντος. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, με ήπιο κλίμα, αεροπορική και οδική συνδεσιμότητα, εγγύτητα με τις Βαλκανικές χώρες, αστική κουλτούρα, τοπίο που συνδυάζει βουνό και θάλασσα. Η στρατηγική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει συμπεριλάβει δράσεις ενίσχυσης της προβολής του προορισμού σε χώρες που μπορεί να προσφέρει διάφορες μορφές τουρισμού. Η Ολλανδία είναι μία αγορά στόχος.»
­

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας