Η Heineken LIGHT βρήκε στο πρόσωπο του Χρήστου Μάστορα τον νέο της Brand Ambassador.
Πιο συγκεκριμένα ο front man του συγκροτήματος «Μέλισσες» θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Heineken, της μοναδικής LIGHT μπίρας στην Ελλάδα, επικοινωνώντας τις αξίες και τη φιλοσοφία του προϊόντος για πιο ανάλαφρη διάθεση.
Ο Χρήστος Μάστορας με αφορμή την έναρξη της συνεργασίας δήλωσε:
«Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι ο Brand Ambassador της Heineken LIGHT. Τόσο το προϊόν όσο και η καμπάνια είναι πολύ κοντά στη δική μου νοοτροπία για ισορροπία στην καθημερινότητα και χιούμορ στην κάθε μας στιγμή. Καλό καλοκαίρι λοιπόν, με λιγότερες θερμίδες και περισσότερο LIGHT!».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα digital videos της καμπάνιας στόχο έχουν να δείξουν με πόσες θερμίδες ισοδυναμεί μία Heineken LIGHT μέσα από αστείες και πρωτότυπες συγκρίσεις. Για παράδειγμα, 86 θερμίδες ισοδυναμούν με 15’ απώθησης κουνουπιών ή 25’ «air guitaring», οπότε μπορούμε, πάντα υπεύθυνα, να απολαύσουμε μία Heineken LIGHT χωρίς ανησυχία για τις θερμίδες και αυτό το καλοκαίρι.
Σημειώνεται ότι η Heineken LIGHT έχει μόνο 86 θερμίδες, λιγότερες κατά 40% από μία lager μπίρα, και μπορεί να συμβάλει στην ισορροπία που αναζητάμε στην καθημερινότητά μας. Και ειδικά για το καλοκαίρι δεν υπάρχει ιδανικότερο ποτό για να συμπληρώσει κάθε LIGHT στιγμή μας, στην παραλία, την συναυλία, τα early drinks μετά τη δουλειά ή ακόμα και χαλαρώνοντας στο σπίτι.