Αυξημένες πωλήσεις το α’ τρίμηνο του 2019 ανακοίνωσε η Nestlé ανάπτυξη που απέδωσε στην αγορά της Βραζιλίας που παραδοσιακά αποτελεί την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας.
Ειδικότερα τη δυναμική τους διατήρησαν και οι δύο πρώτες αγορές της, των ΗΠΑ και της Κίνας ενώ όλες οι κατηγορίες είχαν θετικό πρόσημο το ίδιο διάστημα, με σημαντικότερα τα brands των Purina, των γαλακτοκομικών και της βρεφικής διατροφής.
Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα ότι παρά το γεγονός ότι η ελβετική βιομηχανία προχώρησε σε αύξηση τιμών, με σημαντικά αποτελέσματα σε Βραζιλία και ΗΠΑ, αυτή η ανατίμηση δεν στέρησε την ανάπτυξη του τριμήνου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στο πλάνο της Nestle είναι η πώληση μη αποδοτικών assets, καθώς σε εξέλιξη είναι η αναθεώρηση των δραστηριοτήτων της Nestlé Skin Health και της Herta, που δραστηριοποιείται στα brands του επεξεργασμένου κρέατος της εταιρείας.