Νέες προτάσεις από την HOTREC για δίκαιη ψηφιακή αντιμετώπιση

Σε ανακοίνωση της η HOTREC, (Ένωση Ξενοδόχων Εστιατόρων και Καφέ Ευρώπης), προτείνει δίκαιη και διαφανή αντιμετώπιση των επιχειρήσεων από τους online διαμεσολαβητές και τις μηχανές αναζήτησης.

Αυτό θα συμβάλλει θετικά στον έλεγχο που έχουν οι ξενοδόχοι της Ευρώπης στο προϊόν που προσφέρουν μέσα από τα online τουριστικά γραφεία ενώ οι νέοι κανόνες που διέπουν την Ευρωπαϊκή Ένωση θα δημιουργήσουν πιο ισορροπημένες επιχειρηματικές σχέσεις στην Ψηφιακή Αγορά.

Πιο αναλυτικά η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απαιτεί από τις πλατφόρμες να διασφαλίζουν αντικειμενικές και πιο διαφανείς διαδικασίες στους όρους και προϋποθέσεις τους για τους ξενοδόχους. Ο τρόπος με τον οποίο καθορίζονται οι κατατάξεις των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι πιο διαφανής και προβλέψιμος ενώ η διαχείριση παραπόνων θα πρέπει να γίνεται με πιο προσεκτικό τρόπο αυξάνοντας τις ευκαιρίες για πιο αποτελεσματική επίλυσή τους.

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες ( πχ οnline τουριστικά γραφεία), απέκτησαν κυριαρχικές θέσεις σε ορισμένες αγορές τα περασμένα χρόνια, οδηγώντας συχνά σε πρακτικές που θεωρούν από πολλούς επιχειρηματίες άδικες. Στο ξενοδοχειακό κλάδο, ο οποίος αποτελείται κατά το 99% από μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι επιχειρηματίες χάνουν όλο και περισσότερο τον έλεγχο των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στους καταναλωτές.

Η ΗΟΤREC εκτιμά ότι η πρόταση της Ε.Ε., θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόρια καθώς και άλλα προβλήματα οδηγώντας σε μια πιο προβλέψιμη και διαφανή Ψηφιακή Αγορά και σε πιο δίκαιο ανταγωνισμό, ανάπτυξη και θέσεις εργασίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας