Συνέντευξη Tύπου εφ’ όλης της ύλης πραγματοποίησε ο Όμιλος Lufthansa εχθές Τετάρτη, 10 Μαΐου στο INNOVATHENS – HUB OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων. Εκπρόσωποι του Ομίλου παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις, τις νέες επενδύσεις, αλλά και την πρόοδο προς την ψηφιοποίηση των αεροπορικών υπηρεσιών, που βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλου. 

Στο πάνελ των ομιλητών συμμετείχαν ο κ. Peter Pullem, Ανώτατος Διευθυντής Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Oμίλου, ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου και ο Boris Ogursky Spokesperson, Υπεύθυνος Σχέσεων με τα Μέσα Επικοινωνίας για τον Όμιλο Lufthansa.

Αναφερόμενος στη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa o κ. Peter Pullem σημείωσε: «Στηρίζουμε τη στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου σε 2 κύριους άξονες: Ο ένας άξονας αφορά την αύξηση των εσόδων μέσα από την δημιουργία μιας ισχυρής ραχοκοκαλιάς που θα στηρίζεται στην ενιαία και συνολική διαχείριση όλων των εσόδων του Ομίλου Lufthansa, στην εισαγωγή νέων προϊόντων και το premium positioning του Ομίλου στην αγορά, και τέλος στην καινοτομία και την ψηφιοποίηση των αεροπορικών μας υπηρεσιών. Ο δεύτερος άξονας αφορά τις μειώσεις του κόστους τόσο με τη συγκρότηση ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού στόλου, όσο και με τις κατάλληλες αναδιαρθρώσεις των οργανωτικών δομών». Στη συνέχεια ο κ. Pullem αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σημειώνοντας ότι o Όμιλος Lufthansa συνεχίζει να κινείται ανοδικά, επιτυγχάνοντας φέτος το καλύτερο πρώτο τρίμηνο κερδοφορίας από το 2008.

Το φετινό καλοκαίρι ο Όμιλος Lufthansa ενίσχυσε ακόμα περισσότερο το δίκτυό του με περισσότερους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa – Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS –  προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 23.476 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες. Οι υπηρεσίες αυτές ενισχύονται με περισσότερες από 18.000 πτήσεις κοινού κωδικού με 30 συνεργαζόμενες εταιρείες προσφέροντας στους επιβάτες ένα πτητικό δίκτυο που καλύπτει σχεδόν όλη την υφήλιο.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο κ. Pullem στις πρόσφατες συνεργασίες του Ομίλου Lufthansa οι οποίες, όπως σημείωσε, «είναι στρατηγικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών του Ομίλου». Σε αυτές περιλαμβάνονται η Κοινοπραξία με την Air China και οι Διμερείς Συμφωνίες με την Etihad, την Air Astana και την Cathay Pacific.

Ο κ. Pullem αναφέρθηκε και στην πρόσφατη βράβευσή του Terminal 2 του αεροδρομίου του Μονάχου από το Ινστιτούτο Skytrax του Λονδίνου ως ο καλύτερος τερματικός σταθμός διεθνώς. «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη διάκριση που πετύχαμε μαζί με το αεροδρόμιο του Μονάχου. Η επιβράβευση από τους επιβάτες είναι για εμάς η σπουδαιότερη επιτυχία», σημείωσε.

Στα σημαντικότερα γεγονότα του Ομίλου για το τελευταίο έτος συγκαταλέγεται και η παραλαβή των πρώτων Αirbus A350-900. Συνολικά η Lufthansa έχει παραγγείλει 25 αεροσκάφη τύπου A350-900. Πρόκειται για το πλέον σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων παγκοσμίως. Οι πρώτοι προορισμοί που θα εξυπηρετεί θα είναι το Δελχί, το Μουμπάι και η Βοστώνη.

Επιπλέον, ο Όμιλος Lufthansa πρόκειται να προχωρήσει έως το 2020 σε επενδύσεις ύψους 500 εκ. ευρώ αποκλειστικά προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των προϊόντων του, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε επιβάτη. «Για τη Lufthansa, σημασία δεν έχουν μόνο οι σημαντικές καινοτομίες – αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να προσφέρουμε τεχνολογικές λύσεις που κάνουν το ταξίδι μαζί μας πιο ευχάριστο και άνετο», συμπλήρωσε ο κ. Pullem. Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή (ejournals). Επίσης, με τη βοήθεια του chatbot «Mildred» (ψηφιακό ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας) οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν πτήσεις και τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων σε χρονικό ορίζοντα εννέα μηνών, ενώ με την εφαρμογή Lufthansa Companion App μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήσει που επιθυμούν έως και έξι εβδομάδες νωρίτερα από την πτήση τους.

Ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa αναφέρθηκε στην θέση του Ομίλου στην Ελλάδα σημειώνοντας ότι και φέτος ο κορυφαίος γερμανικός αερομεταφορέας προχώρησε σε ενέργειες που σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική του ανάπτυξη.

«Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες – Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings –  έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια, ενώ 85.000 άτομα ταξιδεύουν κάθε εβδομάδα από την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο με τον Όμιλο Lufthansa», σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος συμπληρώνοντας:  «Με την ολοκλήρωση της πλήρους ανακαίνισης της Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η Lufthansa αποδεικνύει την εμπιστοσύνη της στην ελληνική αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα παραμένει  η μοναδική ξένη αεροπορική εταιρεία που προσφέρει δική της lounge στον AIA», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2016 σημειώθηκε αύξηση των μετακινήσεων από και προς την Ελλάδα σε ποσοστό περίπου 5,6 % σε σύγκριση με το 2015. Ο κ. Τζεβελέκος ανέφερε σχετικά: «Ένα μεγάλο μέρος της αύξησης επιτελέστηκε την τουριστική περίοδο γεγονός που αντανακλά τη τουριστική δυναμική της Ελλάδας και την αυξανόμενη ζήτηση για τους δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς».

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στη στρατηγική ανάπτυξη του Ομίλου, ο κ. Τζεβελέκος τόνισε: «Στην Ελλάδα επιτυγχάνουμε πληρότητα θέσεων άνω του 80% στις πτήσεις της Lufthansa, ένα ποσοστό που είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση».

Επιπλέον, το πτητικό δίκτυο του Ομίλου ενισχύθηκε και φέτος με νέους ελληνικούς προορισμούς. «Το φετινό καλοκαίρι καλωσορίζουμε για πρώτη φορά τη Brussels Airlines στο πανέμορφο νησί της Ρόδου, τη Eurowings στην γραφική Κάρπαθο και νέες πτήσεις επίσης της Eurowings από τη Βιέννη προς την Καβάλα και τη Σαντορίνη. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα εξυπηρετεί φέτος και τη Ζακυνθο», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Ο κ. Τζεβελέκος αναφέρθηκε και στο δυνατό σημείο της Lufthansa Business Class, τονίζοντας ότι ο γερμανικός αερομεταφορέας προσφέρει έως και 40% χαμηλότερες τιμές στα εισιτήρια της συγκεκριμένης θέσης, γεγονός που ενισχύει σημαντικά το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στην εγχώρια αγορά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας