Η Περιφέρεια Κρήτης παρουσίασε νέα τουριστική καμπάνια για την προώθηση του νησιού ως τουριστικού προορισμού, που ήδη βέβαια κατέχει ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια της πίτας στον εισερχόμενο τουρισμό. Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας φωτίζει τη μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Επικεντρώνεται στη γνησιότητα, αλλά και τον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο διαφοροποιό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Με κεντρικό μήνυμα «Sense the Αuthentic» η καμπάνια καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το «αληθινό». Με περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, θέλει να υποδεχθεί τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.
Στ. Αρναουτάκης: «Οι διακοπές στην Κρήτη είναι αυθεντικές!»
Όπως επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης: «Οι διακοπές είναι το όνειρο που αποτυπώνουν στις ζωγραφιές τους τα μικρά παιδιά, η ώρα διασκέδασης για τους νέους, η ευκαιρία ξεκούρασης για τους μεγαλύτερους. Οι διακοπές στην Κρήτη είναι αυθεντικές! Οι άνθρωποι, το ζωντανό τους χαμόγελο, οι μοναδικές γεύσεις, η «συνομιλία» με το χθες στα μνημεία του πολιτισμού, η επαφή με τη φύση, συνθέτουν ένα αυθεντικό τοπίο από την μια άκρη της Κρήτης ως την άλλη. Το νησί της φιλοξενίας σας προσκαλεί και σας περιμένει να ζήσετε το όνειρο, να απολαύσετε το μεγαλείο ενός μοναδικού τόπου. Η Κρήτη είναι εδώ και υπόσχεται να χαρίσει στους επισκέπτες, δυνατές εμπειρίες που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις»
Τα νέα βίντεο
Τα 2 νέα βίντεο της καμπάνιας αποτελούν παραγωγή της Indigo View σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
Θεματικό: “Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.facebook.com/CreteRegion/videos/259343155322268/
Γενικό: “Crete- Sense the Authentic”: https://www.youtube.com/watch?v=wxkc-02Tw-M&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0&index=2