Η Νάξος και συγκεκριμένα ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων είχε έντονη παρουσία στην έκθεση Τουρισμού, World Travel Market που έλαβε χώρα στο Λονδίνο.
Ο Δήμος Νάξου σε όλη την διάρκεια της έκθεσης που πραγματοποιήθηκε 5-7 Νοεμβρίου πραγματοποίησε πάνω από 25 επαγγελματικές επαφές με έγκριτους δημοσιογράφους, bloggers, instagrammers και εκπροσώπους ταξιδιωτικών πρακτορείων και tour operators.
Όπως δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Δημήτρης Λιανός η συμμετοχή της Νάξου σε μια τουριστική έκθεση δεν είναι το παν και χωρίς αμφιβολία δεν έχει σημασία, τόσο η ποσότητα όσο η ποιότητα και η στόχευση που επιτυγχάνεται μέσα από τις συναντήσεις. «Για εμάς ο στόχος ήταν αφενός η δημιουργία προϋποθέσεων για προβολή σε αναγνωρισμένα ΜΜΕ και η ενίσχυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου που λειτουργούμε οργανωμένα και αφετέρου η προσπάθεια για το χτίσιμο νέων συμμαχιών και συνεργασιών σε παγκόσμια κλίμακα».
Ανάμεσα στο πλήθος προκαθορισμένων συναντήσεων ξεχώρισε το ενδιαφέρον ταξιδιωτικών συντακτών που συνεργάζονται με έγκριτα Βρετανικά ΜΜΕ, όπως Independent και Evening Standard τα οποία αριθμούν εκατομμύρια αναγνώστες με ποιοτικά ενδιαφέροντα. Επιπλέον την πρόθεση του εξέφρασε διεθνές ταξιδιωτικό δίκτυο να επισκεφτεί τη Νάξο και τις μικρές Κυκλάδες για inspection με στόχο την πιθανή ένταξη για πακέτα που αφορούν incentives και luxury από ΗΠΑ και Ευρώπη. Θετικό ήταν το γεγονός πως ταξιδιωτικά γραφεία από Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία και Μέση Ανατολή έδειξαν έντονο ενδιαφέρον να εξετάσουν μελλοντικές συνεργασίες, γεγονός που επιβεβαιώνει την τάση για εξωστρέφεια του προορισμού.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως με σημείο αναφοράς την τεράστια επιτυχία που είχε στην Ινδία η ανάδειξη της Νάξου, μέσα από πρόσφατη κινηματογραφική παραγωγή του Bollywood και μουσικό video clip με δεκάδες εκατομμύρια likes που έγιναν με τη στήριξη του Δήμου, θα ακολουθήσουν συνεννοήσεις τους επόμενους μήνες για ενδεχόμενο fam trip με τη συμμετοχή ταξιδιωτικών πρακτόρων από Ινδία, με έμφαση στον Τουρισμό πολυτελείας και νεόνυμφων.