Η Mondelēz International δημοσίευσε την Έκθεση Προόδου για την Επίδραση στην Ανάπτυξη για το 2018, ανακοινώνοντας σημαντική πρόοδο σε σχέση με τους στόχους που έχει θέσει για το 2020.
Η έκθεση υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η κορυφαία εταιρεία σνακ στον κόσμο πέτυχε έναν σημαντικό στόχο που άπτεται της ισορροπημένης διατροφής και αφορά στην επίτευξη 15% των καθαρών εσόδων που προέρχονται από τα σνακ ελέγχου της μερίδας, δύο χρόνια νωρίτερα από τον προσδιορισμένο χρόνο επίτευξης.
Η σημαντική πρόοδος που η Mondelēz International συνεχίζει να επιτυγχάνει έναντι των στόχων επιπτώσεων αναδεικνύει την αποστολή της εταιρείας να ηγηθεί των προϊόντων σνακ στο μέλλον, δημιουργώντας προϊόντα με το σωστό τρόπο τόσο για τους ανθρώπους όσο και για τον πλανήτη.
Η έκθεση περιγράφει επίσης τις εξελίξεις αναφορικά με τους στόχους της βιώσιμης γεωργίας και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Mondelēz International για το 2020 για την καταπολέμηση της αποψίλωσης με ταυτόχρονη προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων γης και την κλιμάκωση αυτών των προσπαθειών σε τομείς στους οποίους μπορούν να έχουν το μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο. Εκτός από την προμήθεια του 43% του κακάο για τα εμπορικά σήματα σοκολάτας μέσω του προγράμματος βιωσιμότητας Cocoa Life, το 2018, η εταιρεία συνέχισε να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μιας βιώσιμης αλυσίδας εφοδιασμού για το φοινικέλαιο, επιταχύνοντας τη δράση της εναντίον των εταιρειών φυτειών που συμβάλλουν στην αποψίλωση των δασών.
«Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να έχουν να επιλέξουν μεταξύ σνακ και σωστής διατροφής, ή να ανησυχούν για την επίδραση που έχουν οι επιλογές τους αναφορικά με τα σνακ που καταναλώνουν στον πλανήτη και στις τοπικές κοινωνίες», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Η εταιρεία μας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία βιώσιμών σνακ με προαγωγή της συνετής κατανάλωσης, δημιουργώντας ένα μέλλον όπου οι άνθρωποι και ο πλανήτης ευδοκιμούν ενώ ταυτόχρονα εξελίσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας για να εμπνεύσουμε τη σωστή και συνετή κατανάλωση σνακ. Είμαι περήφανος για την πρόοδό μας το 2018, ιδιαίτερα για τα σνακ ισορροπημένης διατροφής όπου μπορέσαμε να επιτύχουμε ένα σημαντικό στόχο μπροστά από το χρονοδιάγραμμα».
Η Mondelēz International επικεντρώνει τις προσπάθειές της σε τομείς στους οποίους μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη θετική επίδραση και να δώσει ώθηση σε σημαντικές αλλαγές σε ευρεία κλίμακα όσον αφορά τη βιωσιμότητα και τη συνετή κατανάλωση σνακ.
Βιωσιμότητα
Δημιουργία ενός μέλλοντος όπου οι άνθρωποι και ο πλανήτης ευδοκιμούν δημιουργώντας ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού συστατικών, μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και αναπτύσσοντας συσκευασίες μηδενικών απορριμμάτων.
- Διατήρηση στόχου 100% για το φοινικέλαιο σύμφωνα με Στρογγυλή Τράπεζα για το Βιώσιμο Φοινικέλαιο (RSPO) με ταυτόχρονη απαίτηση προς τους προμηθευτές να ενεργήσουν γρηγορότερα για την εξάλειψη της αποψίλωσης των δασών, με 12 προμηθευτές να αποκλείονται λόγω παραβιάσεων.
- Μείωση κατά 10% των απόλυτων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από την παραγωγή.
- Μείωση της χρήσης νερού κατά 22% σε περιοχές όπου το νερό είναι πολύ σπάνιο.
- Μείωση των συνολικών αποβλήτων στην μεταποίηση κατά 13%.
- Επεξεργασία 59,6 χιλιάδων τόνων συσκευασίας, με στόχο να επιτευχθεί ο στόχος του 2020 για την εξάλειψη 65 χιλιάδων τόνων συσκευασιών.
- Επέκταση του προγράμματος Harmony για την προμήθεια βιώσιμου σιταρίου με στόχο την κάλυψη του 100% της παραγωγής μπισκότων στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2022.
- Το πρόγραμμα για το βιώσιμο κακάο Cocoa Life έφθασε τους 140 χιλιάδες αγρότες σε 1.400 κοινότητες μέχρι το τέλος του 2018. Το 43% του κακάο για την παραγωγή σοκολάτας, συμπεριλαμβανομένων των Milka και Cadbury Dairy Milk προέρχεται από το πρόγραμμα βιώσιμου κακάο Cocoa Life.
- Το 15% των αυγών που χρησιμοποιήθηκαν σε προϊόντα παγκοσμίως ήταν παραγωγής εκτός κλουβιού με στόχο να φτάσει στο 100% στις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι το 2020 και στον υπόλοιπο κόσμο έως το 2025*.
- Επίτευξη μείωσης κατά 18% των συνολικών καταγεγραμμένων περιστατικών (TRI) και μείωση κατά 11% του συνολικού ποσοστού περιστατικών (TIR) για όλους τους εργαζόμενους.
- Επίτευξη του στόχου για τη διασφάλιση ότι το 100% των εξωτερικών βιομηχανιών και προμηθευτών πιστοποιούνται έναντι ενός εκ των προγραμμάτων Global Food Safety Initiative Scheme.
Συνετή κατανάλωση σνακ
Επανεξετάζοντας την εμπειρία της κατανάλωσης σνακ, η εταιρεία αναπτύσσει χαρτοφυλάκιο προϊόντων με περισσότερες επιλογές προάγοντας τη συνετή κατανάλωση των σνακ.
- Επίτευξη του στόχου, δύο χρόνια νωρίτερα από το προβλεπόμενο, το 15% των καθαρών εσόδων να προέρχεται από τα σνακ ελέγχου της μερίδας, μεμονωμένων μερίδων σε ατομικές συσκευασίες με 200 θερμίδες ή λιγότερο.
- Βελτίωση του διατροφικού προφίλ και των συστατικών των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων μας, μειώνοντας τα επίπεδα ζάχαρης κατά 1% στη σοκολάτα Milka και το μπισκότο Oreo. Παράλληλα μειώθηκε κατά 1% το κορεσμένο λίπος και κατά 0,9% το αλάτι στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο παγκοσμίως.
- Κατανομή του 95% των επενδύσεων της εταιρείας, ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων, σε συνεργασίες που στοχεύουν στην ανάδειξη του υγιεινού τρόπου ζωής, επηρεάζοντας θετικά τη ζωή 1,5 εκατομμυρίων παιδιών σε 18 χώρες μέσα από τη βελτίωση της γνώσης σε θέματα διατροφής, την πρόσβαση σε καθαρά φρούτα και λαχανικά καθώς και την αύξηση της σωματικής δραστηριότητας.