Οι προσπάθειες που κάνει η Μήλος για την προβολή του νησιού στο εξωτερικό συνεχίζονται και με ενέργειες προβολής σε διεθνείς εκθέσεις σε Γαλλία και Ισπανία.
Σύμφωνα με το σχέδιο στρατηγικής του Δήμου και με βάση την κωδικοποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος του νησιού, οι εκθεσιακές παρουσίες επικεντρώνονται στην παρουσίαση των στοιχείων εκείνων που μπορεί να κινήσουν το ενδιαφέρον των παραγόντων της ταξιδιωτικής αγοράς ανάλογα με τη διαμορφούμενη ζήτηση.
Αυτό, σύμφωνα με τον δήμαρχο κ. Γεράσιμο Δαμουλάκη «μετουσιώνει τη στόχευση σε αποτελεσματικότητα με αδιάψευστο μάρτυρα τους εντυπωσιακούς αριθμούς αφίξεων και διανυκτερεύσεων που έκαναν τη Μήλο να ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια. Η σωστά σχεδιασμένη στρατηγική μας, η συστηματική δουλειά της Τουριστικής Επιτροπής, του πρόεδρου της κ. Δημήτρη Μωραΐτη, η σημαντική συμβολή της εταιρείας Συμβούλων του Δήμου και η συστράτευση όλων των επαγγελματιών του κλάδου στην κοινή προσπάθεια, αποτελούν πρότυπο ανάπτυξης με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα».
Σημειώνεται ότι το α’ δίμηνο του 2019 το αεροδρόμιο Μήλου κατέγραψε άνοδο επιβατικής κίνησης 59,7% ενώ η φετινή τουριστική περίοδος για το νησί θα έχει ως ορόσημο το Πάσχα με προοπτική έως και τον Οκτώβριο.
Ο Δήμος Μήλου συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία προσέγγισης αγορών που τα τελευταία χρόνια έχουν ανταποκριθεί θετικά στο νησί ενώ οι επαφές που πραγματοποιήθηκαν στις εκθέσεις ΙΤΒ Βερολίνου και ΜΙΤΤ Μόσχας διαφαίνεται περαιτέρω αύξηση της ζήτησης για το νησί πράγμα που ήδη πιστοποιείται και από τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.