Millennial γονείς Με ποιους τρόπους τα καταστήματα μαζικής εστίασης είναι σε θέση να εξισορροπούν
τις snacking προτιμήσεις των νεαρής ηλικίας γονιών και των παιδιών τους;

Τι σημασία παίζουν η ποικιλία, η γεύση κι η υφή;

Σήμερα, οι Millennial γονείς ξεκάθαρα καθοδηγούν τη ζήτηση για την ύπαρξη ακόμη πιο υγιεινών επιλογών snack, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους! Υπό αυτό το πρίσμα, γεννάται το ερώτημα με ποιον τρόπο οι επαγγελματίες εστιάτορες μπορούν να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά, προκειμένου να ικανοποιούν τις ανάγκες και τα «θέλω» των καταναλωτών; Κατ’ αρχάς, η διερευνητική ματιά και περαιτέρω ανάλυση σε αριθμούς και δεδομένα μπορεί να αποτελέσει μια κάποια αφετηρία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης που διενήργησε η IRI σε διεθνές επίπεδο, το 42% των Millennials δηλώνει πως τρώει υγιεινά τουλάχιστον τις μισές φορές που δειπνεί, τη στιγμή κατά την οποία το αντίστοιχο ποσοστό για τους Baby Boomers ανέρχεται σε 34%. Επιπροσθέτως, τηρώντας την εν λόγω στάση, οι νέοι γονείς είναι πιθανόν να εμπνέουν και να παραδειγματίζουν και τα παιδιά τους. Για την ακρίβεια, σε μελέτη που διενήργησε στα μέσα του 2018 το The Center for Generational Kinetics, κάτι παραπάνω από το 50% των Millennial μητέρων δηλώνει πως τα παιδιά είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν ένα πιο υγιεινό και πιο αποδοτικό για τον οργανισμό τους snack, εν συγκρίσει με ένα ανθυγιεινό!

Όπως επισημαίνουν αναλυτές που διενήργησαν ή εμβάθυναν στα αποτελέσματα των προαναφερθεισών ερευνών, οι διαφορές μεταξύ των γενεών δείχνουν να επιδρούν στον τρόπο με τον οποίο οι Millennials επιλέγουν να ταΐσουν τα παιδιά τους. Είναι σημαντικό οι επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης να αναγνωρίσουν εγκαίρως πως οι Millennials αναζητούν τη… χρυσή ισορροπία μεταξύ των υγιεινών και λιτών snack, και δη περισσότερο, σε σχέση με τα υπόλοιπα καταναλωτικά–ηλικιακά γκρουπ. Αποτέλεσμα; Ενδεχομένως να πρέπει να σκεφτείτε να προσφέρετε πιο υγιεινές ή εξορθολογισμένες σε επίπεδο μερίδας επιλογές. Την ίδια στιγμή, ίσως να πρέπει να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσμείξετε τα δύο. Δηλαδή, να δημιουργήσετε μικρότερα σνακ που να είναι πιο υγιεινά για όσους τα καταναλώνουν, όπως επίσης και υγιεινές επιλογές που να είναι λελογισμένου μεγέθους!

Η εξίσωση που οδηγεί στην αξία

Ένα ακόμη στοιχείο που αναδεικνύεται από τις σχετικές μελέτες είναι κι ότι οι Millennials αναζητούν την αξία στα σνακ που απευθύνονται στα παιδιά τους και δη όχι αποκλειστικά σε επίπεδο τιμής. Για την ακρίβεια, οι γονείς επιθυμούν προϊόντα κι εν γένει προτάσεις που να καλύπτουν ποικίλες ανάγκες. Συγκεκριμένα, περίπου οι μισοί (46% για την ακρίβεια) των Millennials δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για επιλογές διατροφής και ποτού/αφεψημάτων, οι οποίες προσφέρουν πολλά περισσότερα από την απλή ικανοποίηση της ανάγκης για διατροφή.

Millennial γονείς

Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι κι ότι οι Millennials αναζητούν τρόπους και διεξόδους που να καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες των ίδιων και των παιδιών τους. Οπότε, όταν πραγματοποιούν επιλογές για τη διατροφή τους, αυτές στηρίζονται στις έννοιες των «οργανικών», «βιολογικών» ή και «φυσικών» τροφών. Ιδιαίτερης σημασίας και πρόσθετης αξίας είναι και το στοιχείο της διαφάνειας. Μάλιστα, το 94% του συνόλου των καταναλωτών σημειώνει πως παραμένει πιστό σε ένα brand το οποίο προσφέρει την αίσθηση της απόλυτης διαφάνειας.

Θέλω να τα βλέπω!

Στην προσπάθεια να προσελκύσουν τους Millennial γονείς, οι επαγγελματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης, ενδεχομένως, να πρέπει να εφαρμόσουν μια αποδοτική, ως επί το πλείστον, πρακτική, που δεν είναι άλλη από την τοποθέτηση ενός stand, που να περιλαμβάνει και να προβάλλει τα υγιεινά snack τα οποία διαθέτουν σε συγκεκριμένο σημείο του καταστήματος. Μάλιστα, εάν αυτή η τοποθέτηση λάβει χώρα στο εμπρόσθιο ή έστω σε κάποιο κεντρικό σημείο σε επίπεδο χωροταξίας του εστιατορίου, αναμφίβολα, η προσοχή των γονιών θα στραφεί εκεί και δη από τη στιγμή που θα εισέλθουν στον χώρο. Οπότε, αυτομάτως, σε μια στιγμή, επιτυγχάνεται η διαδικασία σύνδεσης, ευμένειας και θετικής προδιάθεσης και γεννάται ασυναίσθητα η ανάγκη για την πραγματοποίηση αγοράς.

Την ίδια στιγμή, οι επαγγελματίες πρέπει να αναθεωρούν τη λογική των ψηφιακών ή ακόμη και στατικών καταχωρίσεων κι εν γένει διαφημίσεών τους, δίνοντας σε ορισμένες εξ αυτών ξεχωριστή σημασία και βαρύτητα για την προβολή των υγιεινών snack, θέτοντάς τες στο επίκεντρο ή ακόμη και προχωρώντας σε εξειδικευμένο, όσο κι ευρύ πρόγραμμα δημοσιότητας. Απώτερος σκοπός; Να πολλαπλασιαστεί ο βαθμός διάδρασης και awareness στο μυαλό των ίδιων των καταναλωτών. Όσο για τη λογική που πρέπει να εφαρμοστεί, προηγείται η γνωστοποίηση της διαφορετικότητας και της εν γένει σημασίας που δίνεται στην υγιεινή διάσταση της διατροφής και η δέσμευση και φροντίδα που προσφέρεται εκ μέρους του ίδιου του εστιατορίου κι έπονται τα προϊόντα που αυτό παρέχει, τα «τεχνικά» τους χαρακτηριστικά, η τιμολογιακή πολιτική κ.ο.κ.

Με βάση στοιχεία μελέτης του The Center for Generational Kinetics, κάτι παραπάνω από το 50% των Millennial μητέρων δηλώνει πως τα παιδιά είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν ένα πιο υγιεινό snack, εν συγκρίσει με ένα ανθυγιεινό!

Μάλιστα, οι εστιάτορες πρέπει να έχουν κατά νου πως η χρήση της τεχνολογίας εκ μέρους των Millennials αποτελεί σημαντικό διαφοροποιητικό παράγοντα για την εν λόγω κατηγορία πελατών. Συγκεκριμένα, κάτι παραπάνω από τους 9 στους 10 Millennials (92%) κατέχουν smartphone σήμερα, εν συγκρίσει με το 85% των Gen Xers και το 67% των Baby Boomers, όπως προκύπτει με βάση τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης του Pew Research Center.

Το μέλλον του snacking για τα παιδιά

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η καινοτομία αναμένεται να παίξει καίριο ρόλο στην περαιτέρω εξέλιξη της αγοράς του snacking, ενώ οι προσπάθειες αναμένεται να εστιαστούν πρωτίστως στην απολαυστική εμπειρία, λόγω της γεύσης και της υφής, την ευκολία, τη φορητότητα, την πληρότητα, την ευζωία, καθώς επίσης και το μέγεθος. Μάλιστα, θα πρέπει να επισημανθεί πως οι τάσεις που σχετίζονται με το snacking δείχνουν να μεταβάλλονται όσο οι ίδιοι οι καταναλωτές δίνουν διαφορετικό, στα όρια της εξελικτικής, ορισμό στην έννοια του υγιεινού. Millennial γονείς

Υπό αυτό το πρίσμα, λοιπόν, τα στοιχεία των χαμηλών θερμίδων και της χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες έχουν παραχωρήσει τη θέση τους στην έννοια των φρέσκων και σαφώς λιγότερο επεξεργασμένων συστατικών. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως το 45% των γονιών που διαθέτουν παιδιά ηλικίας μικρότερης των 12 ετών επιλέγει διαφορετικά snack για αυτά, εν συγκρίσει με αυτά που καταναλώνουν οι ίδιοι! Παρ’ όλα αυτά, μόλις το 33% και το 41% των γονιών που έχουν παιδιά ηλικίας 13 έως 17 ετών, και 17 ετών και άνω, αντίστοιχα, δηλώνει ότι κινείται στην ίδια κατεύθυνση…

Όσο δε τα παιδιά λαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό ελέγχου σε ό,τι τρώνε όσο μεγαλώνουν, εντάσσοντας διαφοροποιημένες γευστικές… παλέτες και προτιμήσεις στις επιλογές τους, τόσο αποφεύγονται οι διατροφικοί περιορισμοί! Αυτομάτως, μεγαλώνουν οι ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης, καθώς μπορούν ακόμη και να εστιάσουν το ενδιαφέρον τους περί του snacking και δη σε στιγμές που οι γονείς και τα παιδιά μοιράζονται τα αγαπημένα τους snack. Millennial γονείς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας