Μετρημένα έξοδα κάνουν οι Βρετανοί τουρίστες στις διακοπές τους σύμφωνα με έρευνα των βρετανικών Ταχυδρομείων, Post Office Travel Money.
Τα Post Office Travel Money αναφέρουν ότι η πλειοψηφία των τουριστών από χώρες της Βρετανίας και συγκεκριμένα πάνω από το ένα τέταρτο, είναι πολύ φειδωλοί στα έξοδα τους παίρνοντας μάλιστα φαγητό και καφέ από τα super market στις διακοπές προκειμένου να μην ξεπεράσουν το όριο του προϋπολογισμού διακοπών που διαθέτουν.
Πιο αναλυτικά με στοιχεία της έρευνας των βρετανικών Ταχυδρομείων, Post Office Travel Money, το 77% προγραμματίζει φέτος διακοπές με στρατηγικές για τη μείωση του επιπλέον κόστους αποφεύγοντας πρακτικές που ανεβάζουν τα έξοδα.
Οι στρατηγικές αυτές περιλαμβάνουν την αποφυγή των ακριβών καφέ και εστιατορίων και την αντικατάστασή τους με αγορές από Super Market, το φαγητό στις πτήσεις και την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών στο πρωινό ώστε να αποφεύγονται χρεώσεις γευμάτων. Μάλιστα, ο τουριστικός φόρος στον προορισμό συγκαταλέγεται στην πρώτη δεκάδα υπηρεσιών που, όπως εκτιμούν οι Βρετανοί, ανεβάζουν τον προϋπολογισμό διακοπών. Χαρακτηριστικό είναι ότι 7 στις 10 οικογένειες ξόδεψαν πάνω από τον προϋπολογισμό ταξιδιού στις τελευταίες διακοπές στο εξωτερικό με μέσο κόστος τις 1772 λίρες ανά άτομο, 26% περισσότερα σε σχέση με την αρχική πρόθεση εξόδων, και το 72% των γονέων εξέφρασαν παράπονα ότι αυτό έγινε επειδή εξαπατήθηκαν.
Και η Ελλάδα θύμα των «σφιχτοχέρηδων» τουριστών
Όπως είναι φυσικό η Ελλάδα δεν μένει έξω από αυτή την τακτική καθώς οι βρετανοί τουρίστες που έρχονται στην χώρα μας ακολουθούν την ίδια τακτική στα νησιά και στις πόλεις που επισκέπτονται. Έτσι τις περισσότερες φορές επιλέγουν all inclusive ξενοδοχεία γνωρίζοντας από πριν το συνολικό budget των διακοπών τους με αποτέλεσμα να μην τονώνουν την τοπική οικονομία, να μην ενδιαφέρονται να κάνουν βόλτες στις περιοχές γύρω από το ξενοδοχείο τους. Επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι πολλοί ξενοδόχοι προκειμένου να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, φτάνουν στο σημείο να τους εφοδιάζουν ακόμα και με φρούτα ή σνακ κατά τις εκδρομές που πραγματοποιούν σε τουριστικούς χώρους με αποτέλεσμα οι τουρίστες συνολικά -όχι μόνο οι Βρετανοί- να μην ξοδεύουν ούτε ευρώ εκτός ξενοδοχείου.