Η κατάρα του transit στις αερομεταφορές!

Θέλετε να εκνευρίσετε στο έπακρο έναν business ταξιδιώτη; Δεν έχετε παρά να του αναφέρετε πως ενόσω περιμένει την πτήση ανταπόκρισης, θα πρέπει να υποστεί μια πολύωρη ταλαιπωρία αναμονής και καθυστέρησης! Είναι μαθηματικώς σίγουρο πως θα αντιδράσει έντονα, ενδεχομένως και άσχημα. Βλέπετε, οι ίδιοι θεωρούν –και δικαίως– πως πρόκειται για άσκοπο χάσιμο χρόνου, μια βαρετή χρονική μετάθεση και μια ακόμη πιο ανούσια διαδικασία που πρέπει να υποστούν.

Στον τομέα των επιχειρηματικών ταξιδιών είναι εξαιρετικά δύσκολο να σχηματιστεί μια ομογενοποιημένη εικόνα αναφορικά με τις ευρύτερες ανάγκες των business ταξιδιωτών και των προτιμήσεών τους. Αυτές συνήθως εξαρτώνται από τη γεωγραφική περιοχή από την οποία οι ίδιοι προέρχονται.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Διεθνής Ομοσπονδία Επιχειρηματικών Ταξιδιών (Global Business Travel Association-GBTA) προχώρησε πρόσφατα στην πραγματοποίηση μιας εκτενούς μελέτης-έρευνας για τους business ταξιδιώτες οι οποίοι προέρχονταν από τη Βόρειο Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία, αλλά και τη Λατινική Αμερική.

“Οι μεγαλύτεροι… πονοκέφαλοι για όλους όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είναι, ο χρόνος που αναγκάζονται να δαπανήσουν μεταξύ των ανταποκρίσεων, οι καθυστερήσεις, η αλλαγή πτήσης ή σιδηροδρομικού δρομολογίου κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, το περιβάλλον εργασίας που διασφαλίζουν ενόσω βρίσκονται εν κινήσει.”

Σκοπός της ήταν να καταγράψει και να αναδείξει ταυτόχρονα το πώς διαφοροποιούνται οι ποικίλες προτεραιότητες μεταξύ όσων στελεχών ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και προέρχονται από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Γι’ αυτό και ελήφθησαν συνεντεύξεις από εκατοντάδες business ταξιδιώτες ανά τον κόσμο, από managers, αλλά και από στελέχη των τμημάτων ανθρωπίνου δυναμικού επιχειρήσεων και οργανισμών.

Ποια είναι τα κύρια σημεία της έρευνας;

1. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ενοχλούνται από τα ίδια στοιχεία

Οι μεγαλύτεροι… πονοκέφαλοι για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είναι:

  • ο χρόνος που αναγκάζονται να δαπανήσουν μεταξύ των ανταποκρίσεων,
  • οι καθυστερήσεις,
  • η αλλαγή πτήσης ή σιδηροδρομικού δρομολογίου κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού,
  • το περιβάλλον εργασίας που διασφαλίζουν ενόσω βρίσκονται εν κινήσει.

business ταξιδιώτh

O πίνακας περιλαμβάνει τις πλέον δύσκολες ή ενοχλητικές καταστάσεις που ούτε καν θέλουν να αντιμετωπίσουν οι επαγγελματίες που ταξιδεύουν και δη με βάση τις γεωγραφικές περιοχές από τις οποίες και προέρχονται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας