Επιτυχημένη ήταν η παρουσίαση της ενημερωτικής καμπάνιας Meet the Lamb που συνεχίζει δυναμικά την ενημέρωση προς τους καταναλωτές αναφορικά με το πρόβειο κρέας.
Το Meet the Lamb συμμετέχοντας ενεργά στο Φεστιβάλ «Ελλάδα. Γιορτή. Γεύσεις» στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, αλλά και στη «Μέρα Μαγιού – Farm Fest» που διοργάνωσε η Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη απέσπασε θετικά σχόλια για την παρουσία του και στις δύο διοργανώσεις αλλά και για την άρτια διοργάνωση του.
Μέσω της καμπάνιας Meet the Lamb το καταναλωτικό κοινό ενημερώθηκε για την ποιότητα του πρόβειου κρέατος με γευσιγνωσίες, μοίρασμα φυλλαδίων και προσωπική συζήτηση με τους παρευρισκομένους από μέλη της διοργάνωσης αναφορικά με την προώθηση του πρόβειου κρέατος, που αφορούν την εκτατική εκτροφή, την ευζωία των ζώων, τη φυτική διατροφή, την ιχνηλασιμότητα, τους ελέγχους σε κάθε στάδιο παραγωγής κλπ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συμμετοχή και στις δύο εκδηλώσεις εντάσσεται στον δεύτερο χρόνο δράσεων του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την Ευρωπαϊκή Ένωση Meet the Lamb, για την παρουσία του οποίου οι διοργανωτές δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την αποδοχή που δείχνει στην Ελλάδα το καταναλωτικό κοινό.