Με τελευταίους σταθμούς τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Λεμεσό ολοκληρώθηκε το δεύτερο 100% Hotel Workshop Tour, προσελκύοντας πάνω από 1800 επισκέπτες σε 10 σημαντικούς προορισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ταλαντούχα ομάδα ομιλητών, η Hotelier Academy και τα στελέχη της Demand Fairs & Media, διοργανώτριας εταιρείας του 100% Hotel Show, απέσπασαν ευνοϊκές κριτικές από τους επισκέπτες των workshops.
Καλύπτοντας μια εκτενή γκάμα πληροφοριών σχετικά με την ανάπτυξη ενός Boutique Ξενοδοχείου, από την Αρχιτεκτονική Μελέτη μέχρι και το Digital Marketing, η Μαίρη Σφυράκη, ο Ζένιος Ζένιου, ο Δημήτρης Ζέλιος και ο Γιάννης Κουτσόπουλος κάλυψαν συνολικά 88 ώρες παροχής τεχνογνωσίας. Η σταθερή παρουσία τού διοργανωτή της δράσης, Δημήτρη Αντωνάκου, υπογράμμιζε τη σοβαρή επένδυση του 100% Hotel Show για τη δημιουργία ενός θεσμού που ήρθε να εξελίξει την Ελληνική Ξενοδοχειακή αγορά.
Με την υποστήριξη όμως σημαντικών στελεχών της εταιρείας Demand Fairs & Media, όπως η Δέσποινα Αυγουστίδου και η Μαρία Μαραγγιανού, το workshop απέκτησε μια εκθεσιακή αίσθηση, εξασφαλίζοντας την παράλληλη παρουσία σημαντικών εταιρειών που έδιναν λύσεις στα ξενοδοχεία που επισκέφθηκαν το event. Η διοργάνωση απέκτησε επίσης και ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα, αφού σημαντικοί επαγγελματίες όπως ο κος Πέτρος Δράνιας από τη Vimar, η Νάνσυ Δασκάλου από τη Scent και ο Βάιος Μπλάτζιος από την LG παρουσίασαν Case Studies σε όλη τη διάρκεια του Tour, ενώ ανά προορισμό συμμετείχαν και special guests από δημοφιλείς υπηρεσίες, όπως η IFI, η Europa, η WeRcom, η Imperial Strom και η εταιρεία Κυπριώτης. Σημαντική όμως ήταν και η παρουσία της κυρίας Αιμιλίας Βλάμη, υπεύθυνης του σήματος Boutique Hotel του ΞΕΕ, η οποία ανέλυσε τα δεδομένα που απαιτούνται για την πιστοποίηση των ξενοδοχείων με το νέο σήμα.
Η μεγάλη αυτή παραγωγή του 100% Hotel Show με πάνω από 30 συντελεστές, αποτελεί τη μεγαλύτερη ενέργεια σε επίπεδο εκπαιδευτικής περιοδείας, στο πλαίσιο μιας ιδιωτικής πρωτοβουλίας, και αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό σημείο αναφοράς για την εξέλιξη της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς. Οι ημερομηνίες και οι προορισμοί για το τρίτο 100% Hotel Workshop Tour αναμένεται να ανακοινωθούν στο 100% Hotel Show του Νοεμβρίου, όπου θα αποκαλυφθεί και η νέα θεματολογία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας