Αναμφίβολα, η McCain έχει συνδέσει το brand name της με την τηγανητή πατάτα. Άλλωστε, η πολυετής κι επιτυχημένη πορεία της στον συγκεκριμένο χώρο την καθιστούν expert της πατάτας, καθώς κι αρωγό στην καλύτερη δυνατή αξιοποίησή της από τους επαγγελματίες της Μαζικής Εστίασης.
Οι τηγανητές πατάτες πάνε… ταμείο τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης!
Όπως επισημαίνει η Διευθύντρια Marketing Food Service της McCain Hellas, Νίκη Φουρλή: «Έχοντας πολυετή πείρα κι εξειδικευμένη γνώση, επενδύοντας στην πρώτη ύλη και στην εξέλιξη της παραγωγικής διαδικασίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε έρευνα και καινοτομία κι ακολουθώντας εκ του σύνεγγυς τις διατροφικές τάσεις και συνήθειες του καταναλωτικού κοινού, διασφαλίζουμε στους επαγγελματίες αποτελεσματικές λύσεις για τις ανάγκες τους!»
Οι γευστικές καταβολές κι οι γαστριμαργικές συνήθειες των Ελλήνων τοποθετούν τις τηγανητές πατάτες σε περίοπτη θέση στην «άτυπη» κλίμακα των γευστικών επιλογών των μεμονωμένων πελατών της μαζικής εστίασης.
Οι Έλληνες αγαπάνε την πατάτα! Ειδικά οι τηγανητές πατάτες αποτελούν το σημαντικό συστατικό, αλλά και το πλέον απαραίτητο συνοδευτικό, στο δημοφιλές μας Ψητοπωλείο/Σουβλατζίδικο, που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της εγχώριας μαζικής εστίασης. Οι τηγανητές πατάτες είναι οικεία κι αγαπητή γεύση, γεγονός που αποδεικνύεται κι από τα ιδιαίτερα αυξημένα μεγέθη που σημειώνονται σε ό,τι αφορά την κατανάλωσή τους, τα οποία ξεπερνούν –κατά πολύ, μάλιστα– τον μέσο όρο προηγμένων χωρών με υπερ–πολλαπλάσιο πληθυσμό! Κάτι που έχει οδηγήσει την αγορά της μαζικής εστίασης να τοποθετεί τις πατάτες, σε κάθε ευκαιρία και με διαφορετικές μορφές, στις προτάσεις του μενού της.
Στη χώρα μας, καθώς καταγράφεται πληθώρα από γευστικά concepts –από εστιατόρια και ταβέρνες μέχρι σουβλατζίδικα και ψητοπωλεία κι από fast food και καντίνες μέχρι burger bar κι all day cafe– στα οποία η τηγανητή πατάτα «συναντάται» σε μια ευρεία ποικιλία στα αντίστοιχα μενού, αυτομάτως παρατηρείται σημαντικά υψηλή κατανάλωσή της. Όσο για το μέγεθος της ζήτησης, αυτό διαμορφώνεται με βάση το πόσο ελκυστικές & ιδιαίτερες είναι οι προτάσεις, αλλά, φυσικά, και από τη χρήση τους (μερίδα, συνοδευτικό, συστατικό) στο μενού του καταστήματος.
Ιδανικός συνεργάτης για τους επαγγελματίες της εστίασης!
Σύμφωνα με τη Διευθύντρια Marketing Food Service της McCain Hellas, Νίκη Φουρλή: «Η χώρα μας έχει μεγάλη κατά κεφαλήν κατανάλωση τηγανητής πατάτας, καθώς η τελευταία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη τόσο με τις γευστικές μας συνήθειες, όσο και με την εν γένει κουλτούρα μας. Πέραν αυτού, αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί για τον Έλληνα μια οικεία αλλά και “οικονομικά προσιτή” γεύση. Κατ’ επέκταση, η τηγανητή πατάτα, αναμφίβολα, αποτελεί ένα από τα πλέον κυρίαρχα προϊόντα στην ευρύτερη αγορά της Μαζικής Εστίασης.
Αποτελεί κοινό τόπο πως η επιλογή της κατάλληλης τηγανητής πατάτας θεωρείται πραγματική επένδυση. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία διασφαλίζει στις επιχειρήσεις του κλάδου της Μαζικής Εστίασης σημαντικό ποσοστό κερδοφορίας.
Μάλιστα, εκτιμάται πως, ιδιαίτερα στον χώρο του Ψητοπωλείου/Σουβλατζίδικου, αποτελεί την πλέον δημοφιλή προϊοντική κατηγορία, μετά το κρέας! Υπό αυτό το πρίσμα, ο επαγγελματίας οφείλει να επενδύει σε μια “καλή τηγανητή πατάτα”, με στόχο να την προωθεί στο μενού του, εξασφαλίζοντας ικανοποιημένους πελάτες, αυξάνοντας ταυτόχρονα και την κερδοφορία του, καθώς η τηγανητή πατάτα ανάγεται σε ένα από τα πιο κερδοφόρα προϊόντα που σερβίρονται σήμερα στα εστιατόρια, με άμεση συμμετοχή στον τζίρο τους. Η McCain διαθέτει ένα ευρύ προϊοντικό πορτφόλιο από πατάτες (κατάψυξης και συντήρησης, σε κλασικά, διαφοροποιημένα και ειδικά κοψίματα), προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στον επαγγελματία της Μαζικής Εστίασης.
Σε συνεργασία με πολυάριθμους συνεργάτες–καλλιεργητές, διασφαλίζονται οι καλύτερες πρώτες ύλες, για υγιεινά προϊόντα με άριστη γεύση, σταθερά υψηλή ποιότητα και διαθεσιμότητα όλη τη χρονιά. Καθ’ όλη τη διαδρομή, από το χωράφι μέχρι το τελικό προϊόν, ακολουθούνται πολυάριθμοι έλεγχοι ποιότητας. Επιπλέον, υπάρχει πλήρης ιχνηλασιμότητα των προϊόντων μας σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας. Στη McCain όλα ξεκινούν από τη διερεύνηση των αναγκών του πελάτη μας, προκειμένου να προτείνουμε μέσα από την γκάμα μας το προϊόν εκείνο που μπορεί να του δώσει λύση και να συμβάλλει στην ανάπτυξη και την επιτυχία του!
Ο επαγγελματίας είναι Συνεργάτης μας κι οφείλουμε να είμαστε δίπλα του, τόσο συμβουλευτικά όσο κι εκπαιδευτικά, προκειμένου να μπορεί να εκμεταλλεύεται στην πλήρη έκτασή τους τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από την προϊοντική του επιλογή!» Κατ’ επέκταση, η τηγανητή πατάτα καλείται να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά έναν πραγματικό… σκόπελο, αναφορικά με τη διασφάλιση ενός άρτιου τελικού αποτελέσματος (στη γεύση, την όψη, την υφή, τη διατήρηση της θερμοκρασίας, την αποφυγή «πανιάσματος» κ.ά.), μέχρι να φτάσει στους τελικούς πελάτες. «Εξυπακούεται πως οι επαγγελματίες οφείλουν να αναζητούν το κατάλληλο προϊόν πατάτας που, ενδεχομένως, να κοστίζει περισσότερο στο κιλό έναντι μιας πατάτας χαμηλότερης ποιότητας.
Ωστόσο, αυτή η διαφορά υπερκαλύπτεται από την υπεραξία του προϊόντος που δύναται να διασφαλίσει ένα άριστο τελικό αποτέλεσμα, ακόμα και σε συνθήκες delivery (διατήρηση της θερμοκρασίας και της τραγανότητας κι εμφάνιση φρεσκο–τηγανισμένης πατάτας), που οδηγεί σε ευχαριστημένους πελάτες και, συνεπώς, σε επαναλαμβανόμενη ζήτηση. Αναφορικά με τον επαγγελματία, μια καλή τηγανητή πατάτα εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση μετά το μαγείρεμα καθώς κι υψηλή μεριδοποίηση, άρα καλύτερο έλεγχο του food cost και μεγαλύτερη κερδοφορία! Φυσικά, κι ο επαγγελματίας από την πλευρά του συμβάλλει άμεσα στο τελικό προϊόν: ακόμα κι η επιλογή συσκευασίας delivery πρέπει να είναι προσεκτικά μελετημένη και διόλου πρόχειρη, καθώς μπορεί να επιδράσει καταλυτικά όσο κι αρνητικά στο τελικό αποτέλεσμα», υπογραμμίζει η κυρία Φουρλή.