Στον… αστερισμό του υψηλού επαγγελματισμού

Τα μαθήματα για να γίνουν ευχάριστα και κερδοφόρα χρειάζονται προσπάθεια και μεθοδικότητα. Οι μάγειρες ενός εστιατορίου πρέπει να έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση προκειμένου να μπορέσουν να κάνουν το μάθημα, καθώς οι μαγειρικές γνώσεις μόνο δεν αρκούν.

Μπορεί οι σεφ να έχουν έναν ξεκάθαρο ρόλο, να κυριαρχούν και να δημιουργούν στην κουζίνα τους, η προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και στοιχείων, ωστόσο, απαιτεί τον κατάλληλο βαθμό εκπαίδευσης. Σκεφτείτε πως θα πρέπει ταυτόχρονα να μαγειρεύουν, να μιλούν, να απαντούν διαρκώς σε ερωτήσεις, να είναι ευχάριστοι και να προσφέρουν μια… νότα ψυχαγωγίας. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, έτσι δεν είναι;

Master-ChefΑντιθέτως απαιτείται και πολύωρη προετοιμασία ενώ δεν αποκλείεται να ζητηθεί και βοήθεια από επαγγελματία της επικοινωνίας για να βοηθήσει στην όλη προετοιμασία. Χρήσιμο θα ήταν να συντάξετε ένα «σφικτό» όσο και περιεκτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για τον σεφ σας, λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που απαιτείται για την πραγματοποίησή του.

Η προετοιμασία θα πρέπει να περιλαμβάνει τόσο το τμήμα της παρουσίασης και των συνταγών όσο και το πρακτικό κομμάτι της μαγειρικής. Έτσι, λοιπόν, φροντίστε να διαθέτετε το σύνολο των πρώτων υλών που θα χρειαστείτε (αξεσουάρ, σκεύη και μαγειρικά εργαλεία) και να οργανώσετε κατάλληλα τον πάγκο παρουσίασης ώστε να βρίσκετε τα πάντα εύκολα την ώρα του live μαθήματος. Διαφορετικά, δείχνετε μια μη επαγγελματική εικόνα η οποία μπορεί να πλήξει ακόμη και τη ροή της πελατείας προς το κατάστημά σας.

Ένα ιδιαίτερα χρηστικό tip είναι να χρησιμοποιείτε μαγειρικά σκεύη με γυάλινα ή διάφανα καπάκια προκειμένου οι μαθητές σας να μπορούν να βλέπουν τι ακριβώς συμβαίνει με το φαγητό που προετοιμάζεται, αλλά και να νιώσουν έναν μεγαλύτερο βαθμό οικειότητας, σαν να βρίσκονται στην κουζίνα του σπιτιού τους.

Κινηθείτε στη λογική της επίτευξης συνεργασιών, κυρίως με προμηθευτές και παραγωγούς

Master-ChefΜια ακόμη πτυχή που θα μπορούσατε να εξετάσετε και η οποία μπορεί να σας αποφέρει πολλαπλά κέρδη, είναι είτε η συνεργασία με κάποιον προμηθευτή/διανομέα είτε η άμεση συμμετοχή στο μάθημα ενός συνεργάτη παραγωγού ακόμη και σε αποκλειστική βάση. Κατ’ αυτό τον τρόπο, ενισχύετε περαιτέρω τη σχέση μαζί του, τον διαφημίζετε, καθώς προωθείτε τα προϊόντα του σε ένα νέο κοινό, προσθέτοντας ποικιλία στο περιεχόμενο των μαθημάτων, ενώ μπορείτε να μοιραστείτε μέρος των εξόδων του event ή να δημιουργήσετε μια πιο προνομιακή σχέση σε εμπορικό ή οικονομικό επίπεδο.

Τέλος μην ξεχνάτε πως το κοινό που συνήθως συμμετέχει σε αυτού του είδους τα μαθήματα, έχει έρθει κυρίως για να μάθει και πολύ λιγότερο για να ψυχαγωγηθεί. Οπότε, έχοντας αυτό κατά νου, καλό είναι να αποφύγετε εξεζητημένες ενέργειες ή συνταγές. Ακολουθήστε την οδό της απλότητας και της –κατά το δυνατόν– πιο πιστής εφαρμογής των συνταγών. Μην μπείτε σε διαδικασίες που περισσότερο θα μπερδέψουν παρά θα διαφωτίσουν το κοινό σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας