Μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες η νέα καμπάνια της Marketing Greece «Oh.My.Greece |Unlock the feeling» έγινε viral σημειώνοντας περισσότερα από 600.000 οργανικά video views και πάνω από 8.500 shares.
Όπως ανέφερε η Ιωάννα Δρέττα CEO της Marketing Greece, «Οι μεγάλες επιτυχίες είναι αποτέλεσμα των πολλών και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους εσάς που μας υποστηρίζετε. Είναι βέβαιο ότι όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα» .
Η καμπάνια «Oh.My.Greece | Unlock the feeling» έχει σαν στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.
Υπογραμμίζεται ότι η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.
«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.
Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας ενώ στο πλαίσιο αυτό η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κοντούρα δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Στη στρατηγική μας είχαμε και έχουμε προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών. Για αυτό θέλω να ευχαριστήσω την Marketing Greece για τη διαχρονική μας συνεργασία, που υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η νέα ταινία της Marketing Greece που παρουσιάζεται σήμερα αποτελεί μία εξαιρετική παραγωγή. Παραχωρείται δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ.
Θα την προωθήσουμε πολύ δυναμικά μέσα από το ευρύ δίκτυο του Υπουργείου Τουρισμού και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού σε όλες τις ξένες αγορές, με όλα τα αποτελεσματικά σύγχρονα εργαλεία, και στα διαδικτυακά μέσα που ήδη συνεργαζόμαστε, ώστε η Ελλάδα μας και η σύγχρονη εικόνα της ως κορυφαίος ελκυστικός προορισμός να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό που απευθυνόμαστε».
O Θανάσης Παπαθανασίου Creative Chairman της διαφημιστικής εταιρείας Frank & Fame, που κέρδισε το διαγωνισμό της δημιουργικής ιδέας και υλοποίησε την καμπάνια, εστίασε στο συναίσθημα και τις εμπειρίες τονίζοντας ότι «η νέα ταινία αποτυπώνει τη μαγεία της χώρας μας, που δεν περιορίζεται απλά σε αυτό που βλέπεις αλλά κυρίως σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι».